اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۱ آذر ۱۴۰۲ / شروع نوسانی بازار طلا

قیمت طلا و سکه معاملات روز جاری را با نوسان آغاز کرده است. در همین حال در حالی که قیمت طلا کاهشی‌ست، قیمت انواع سکه روند افزایشی محدودی را طی می‌کند. باید اشاره داشت که قیمت دلار نیز امروز نوسانات محدود کاهشی را تجربه می‌کند و هنوز در همان نقطه دیروز گرفتار است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز روی مرز ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان متوقف شده است. در همین حال قیمت طلای جهانی نیز که تا ۲۰۰۶ دلار هم بالا رفته بود امروز با کاهش مواجه شده و انس جهانی طلا اکنون روی ۲۰۰۰ دلار معامله می‌شود. به این ترتیب دو اهرم محرک بازار طلا و سکه امروز روندی کاهشی یا حتی خنثی را تجربه می‌کنند.

قیمت طلا و سکه امروز 1 آذر

بر همین اساس امروز بازار طلا و سکه جان خود را از دست داده است. قیمت طلای ۱۸ عیار با کاهش محدود به دو میلیون و ۴۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان در هر گرم رسیده و قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم امروز در مسیر نزولی، ۱۰ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان شده است.

امروز قیمت سکه ها نوسانی و عموما افزایشی است. قیمت سکه امامی و قیمت سکه بهار آزادی از ابتدای روز نوسانات کاهشی و افزایشی را تجربه کرده‌اند. در حال حاضر هر قطعه سکه امامی در معاملات نقدی به قیمت ۲۸ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان معامله می‌شود و هر قطعه سکه بهار آزادی هم با قیمت ۲۵ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

در همین حال قیمت هر قطعه نیم سکه در معاملات نقدی امروز ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده و قیمت هر قطعه ربع سکه نیز ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است. در همین حال امروز هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز گذشته پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا