اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۳/ دلار به بازار طلا سیگنال کاهشی داد

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه با کاهش ارزش بازگشایی شد. در حالی که اونس جهانی طلا افزایشی است اما بازار طلا با کاهش قیمت دلار همراه شده است.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز با کاهش قیمت دلار همراه شد. افت قیمت قطعات سکه در تلرانس ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی است و تا لحظه نگارش این گزارش منجر به تغییر کانال قطعات سکه نشده است.

قیمت سکه و طلا 20 فروردین 1403

در حالی که معامله‌گران طی روز گذشته، روند قیمت در بازار طلا را به نوسانات اونس جهانی طلا وابسته می‌دانستند، امروز دلار لیدر بازار طلا بود و اثر افزایش قیمت اونس طلا خنثی شد.

گفتنی است اونس جهانی طلا که در بازگشایی بازارهای داخلی افزایش قیمت پیدا کرده بود، در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۶ دلاری در حال معامله است.

قیمت سکه امامی نیم میلیون تومان ریزش کرد

سکه امامی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با کاهش ۵۰۷ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افت ۳۸۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومانی ایستاده است.

شایان ذکر اسن امروز نیم‌سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی و ربع‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب با قیمت ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شوند. سکه گرمی نیز امروز با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به کف کانال هفت میلیون تومانی برگشت.

حباب سکه با افت قیمت همراه شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸عیار ۱۷۸ هزار تومان ارزان شد و با رقم ۱۵ میلیون و ۲۴۴ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸عیار با افت ۳۳ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۷۲ هزار تومان معامله می‌شود.

حباب سکه امروز دوشنبه در تمام قطعات کاهشی است. حباب سکه امامی ۴۵۴ هزار تومان، سکه بهار ۳۵۷ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۷۸ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۸۹ هزار تومان و سکه گرمی ۳۹۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا