اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۵ میلیونی صعود کرد

قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی فروردین با افزایش قیمت دلار همراه شد و روند صعودی در پیش گرفت. افزایش ۸۰۰ تومانی دلار و رشد اونس جهانی طلا، سکه‌های سنگین را یک کانال رشد داد.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته با روند افزایشی بازگشایی شد. افزایش ۸۰۰ تومانی دلار منجر به تغییر کانال اسکناس آمریکایی شد و رشد اونس جهانی طلا نیز به روند افزایشی قیمت طلا و سکه کمک کرد.

قیمت سکه و طلا پنجشنبه 30 فروردین 1403

اخبار سیاسی در خصوص احتمال تشدید تحریم‌های ایران توسط آمریکا امروز مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت و همین موضوع، سیگنال صعودی به بازارهای مالی داد.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است و با رقم ۲۳۷۹ دلاری در حال معامله است.

صعود سکه های سنگین به کانال بالاتر

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به کانال ۴۵ میلیونی صعود کرد و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۴۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افزایش ۴۲۰ هزار تومانی روی قیمت ۴۱ میلیون و ۱۹۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز قیمت نیم‌ سکه و قیمت ربع ‌سکه هر یک با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی همراه شد. این قطعات به ترتیب با رقم ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی و ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی معامله می‌شوند.

قیمت سکه گرمی امروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی کمترین مقدار رشد قیمت را در قطعات سکه داشت و روی رقم هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

مثقال از نیمه کانال ۱۵ میلیونی فاصله گرفت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار تومان رشد کرد و با قیمت ۱۶ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد سه هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۸۲۹ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۷۷۶ هزار تومان در حال معامله است.

افزایش حباب سکه امروز پنجشنبه تناسب بالایی با قیمت قطعات سکه داشت. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزارتومان، سکه بهار ۳۱۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۴۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۸۷ هزار تومان افزایش دارد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا