اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۲/ افزایش قیمت سکه و کاهش حباب برخی قطعات

قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است اما حباب برخی قطعات سکه روند کاهشی دارد. دلار امروز نوسان کاهشی در کانال ۵۱ هزار تومان دارد و طلای جهانی افزایشی است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز، شنبه ۲۲ مهر تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه افزایشی است امروز هم قیمت طلا در کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی، اندکی روند صعودی دارد و قیمت سکه امامی و بهار آزادی نیز افزایش یافته، هر چند حباب برخی قطعات سکه نزولی است. قیمت دلار در همان کانال ۵۱ هزار تومانی روند نوسانی دارد و در مجموع کاهشی است اما روند قیمتی انس طلا با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در برخی منابع افزایشی ثبت شده است؛ به گونه‌ای که با ۳.۲۹ درصد افزایش با قیمت ۱,۹۳۲.۲۸ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و ۴۰۳ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود که حدود شش هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز کاری گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و ۲۹ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان است؛ حدود ۶۸۰ هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته.

همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود ۱۸۶ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود ۲۵ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود ۲۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به شش میلیون و ۵۲ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز ۵۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود سه میلیون و ۸۷ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه و طلا ۲۲ مهر ۱۴۰۲

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز هفته، نیم سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. اما حباب نیم‌سکه با ۱۸۰ هزار تومان کاهش، روی چهار میلیون و ۱۲۹ هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با نرخ ۱۰ میلیون و ۷۹۳ هزار تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. اما حباب آن ۱۳۴ هزار تومان کاهش یافته و روی رقم چهار میلیون و ۸۶۶ هزار تومان قرار گرفته است.

سکه گرمی نیز با حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز حدود ۱۲۳ هزار تومان افزایش قیمت داشته و به سه میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است اما از اوج قیمت‌ها در هفته گذشته همچنان فاصله دارد. امروز انس افزایش بیش از ۳ درصدی داشته و در کانال ۱۹۰۰ دلار است. دلار اما با فروکش کردن جو روانی و تخلیه هیجانات ناشی از رخدادهای منطقه در دو روز میانی هفته گذشته، کاهشی شده است. با وجود این، دلار، طلا و سکه، هفته گذشته را با بازدهی مثبت به پایان رساندند.

در این شرایط، تحلیلگران فنی سقف قیمت سکه امامی را محدوده ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی می‌دانند. آنها کف ۲۷ میلیون و ۷۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را برای سکه امامی منطقه تعادلی می‌دانند.

همچنین در تحلیل طلای جهانی کارشناسان اقتصادی معتقدند منطقه ۱۸۱۴ دلاری منطقه حمایتی انس جهانی است و شکست این محدوده می‌تواند افت بیشتری به همراه داشته باشد. آنها ساختار فعلی انس را صعودی پیش‌بینی می‌کنند و معتقد بودند ورود به منطقه ۱۹۰۰ دلاری را می‌توان برای طلای جهانی انتظار داشت. امروز این اتفاق رخ داده است

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا