اقتصادی

طلا و سکه در مسیر صعودی

قیمت طلا و سکه از ابتدای معاملات امروز با نوسانات زیادی روبرو بوده که عموما قیمت‌ها را به سمت بالا سوق داده‌اند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه از ابتدای معاملات امروز روند افزایشی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد بازار فلز گران‌بها در هر دو بخش سرمایه‌گذاری و مصرفی داغ شده باشد. این در حالی است که قیمت طلای جهانی با افت مواجه بوده است.

در بازار داخلی اما معامله‌گران به دلیل برخی نااطمینانی‌های سیاسی و اقتصادی، چشم‌انداز رشد را برای قیمت طلا و سکه پیش بینی می‌کنند. بر همین اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز به یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی در حال حاضر به میلیون و ۳۸۵ هزار تومان رسیده است. این نوع از سکه امروز روی قیمت میلیون و ۳۴۷ هزار تومان بازگشایی شده بود. حباب سکه امامی امروز یک میلیون و ۷۱۹ هزار تومان است.

سکه بهار آزادی هم امروز ۱۵ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان است. قیمت بازگشایی این نوع از سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان بوده و اکنون نیز با نوسان روبروست. حباب سکه بهار آزادی ۸۳۸ هزار تومان است.

نیم سکه هم امروز ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به قیمت روز گذشته تفاوتی نکرده است. حباب نیم‌سکه هم‌اکنون یک میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است.

قیمت ربع سکه نیز امروز ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. حباب ریع سکه اکنون دو میلیون و ۱۸۴ هزار تومان است.

سکه گرمی هم سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. این نوع سکه هم نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و حباب آن یک میلیون و ۵۴۵ هزار تومان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا