اقتصادی

قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد

به گفته دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت، با کاهش حجم عرضه گوشت های تنظیم بازار، قیمت با نوساناتی روبرو می شود که امیدواریم با افزایش حجم واردات و توزیع در بازار، قیمت متعادل می شود.

به گزارش روند بازار، به گفته دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت، با کاهش حجم عرضه گوشت های تنظیم بازار، قیمت با نوساناتی روبرو می شود که امیدواریم با افزایش حجم واردات و توزیع در بازار، قیمت متعادل می شود.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی از واردات و توزیع روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله خبر داد.

مسعود رسولی گفت: طی روزهای آتی حجم بیشتری گوشت در مبادی وارداتی تولید و وارد می شود که براین اساس شاهد افزایش حجم واردات در فروشگاه های زنجیره ای و غرفه های میادین میوه و تره بار خواهیم بود.

به گفته او، با کاهش حجم عرضه گوشت های تنظیم بازار، قیمت با نوساناتی روبرو می شود که امیدواریم با افزایش حجم واردات و توزیع در بازار، قیمت متعادل می شود.

رسولی عنوان کرد: با افزایش زایش ها امیدواریم تولید به حدی برسد که نیازی به واردات نداشته باشیم، اما به طور کلی در کنار تولید داخل به منظور تعدیل بازار باید واردات انجام شود.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت نرخ هرکیلو ران گوسفندی را ۳۷۵ هزارتومان، سردست ۳۷۵ هزارتومان، مخلوط گوسفندی ۳۱۶ هزارتومان، ران گوساله ۲۹۹ هزارتومان، سردست و راسته ۲۹۹ هزارتومان و مخلوط گوساله را ۲۸۵ هزارتومان اعلام کرد.

او از واردات و توزیع روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله از ابتدای سال خبر داد و گفت: بنابر سیاست دولت قیمت گوشت های وارداتی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون تغییری نداشته است.

منبع
سایت طلا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا