اقتصادی

متروی پردیس سال آینده اجرایی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت تمام شده ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با تکمیل زیرساخت‌ها حدود ۱۰ میلیون تومان برآورد شده است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جعفری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی مسکن حدود ۱۰ میلیون تومان است که این قیمت با تکمیل زیرساخت ها و خدمات زیربنایی و روبنایی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت متروی پردیس گفت: متروی شهر جدید پردیس در گذشته تصویب شده بود اما مطالعات آن دارای ایراداتی بود و این پروژه عمدتا از طریق تونل در زیر زمین پیش بینی شده بود که امکان اخذ مجوز از آن منطقه برای حفر تونل وجود نداشت. قرار شد قطار سبک و شیب ملایم برای آن در نظرگرفته شود.

طبق نشریه ۷۷۷ این مطالعات در حال انجام است و تا آخر امسال مطالعات آن به پایان می رسد و امیدواریم تا ابتدای سال آینده پروژه متروی پردیس را آغاز کنیم.


روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا