اقتصادی

متوسط قیمت هر متر مسکن دولتی چند؟

سند تازه‌‌‌ای از قیمت مسکن دولتی در یکی از پروژه‌‌‌های اطراف تهران منتشر شد.

به گزارش روند بازار، در حالی که پیش‌تر مسوولان ساخت مسکن ملی در دولت از تعیین هزینه حدود ۱۰ میلیون تومانی برای ساخت این واحدها در شهرهای جدید خبر داده بودند، سند تازه‌‌‌ای از قیمت مسکن دولتی اطراف تهران نشان‌دهنده آن است که تاکنون متوسط قیمت هر مترمربع ازاین واحدها حول و حوش ۱۵ میلیون تومان تمام شده است.

دیروز «ایسنا»، در گزارشی اعلام کرد: هزینه ساخت مسکن دولتی در یک پروژه اطراف تهران در پاکدشت، تاکنون برای برخی متقاضیان واحدهای ۶۰ متری به بیش از ۹۰۰ میلیون تومان رسیده که قیمت هر مترمربع حدود ۱۵میلیون تومان برآورد می‌شود.

در این گزارش آمده است: آن‌طور که برخی متقاضیان پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن ملی پاکدشت می‌‌‌گویند تاکنون ۳۶۰ میلیون تومان آورده واریز کرده‌‌‌اند و طی تماس با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به آنها گفته شده آمادگی پرداخت تا سقف حدود ۴۲۰ میلیون تومان را داشته باشند.

منبع: دنیای اقتصاد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا