اقتصادی

محبوب‌ترین رمزارزهای متاورس در توئیتر / حامیان کدام رمزارز بیشتر است؟

صدها ارز دیجیتال متاورس در بازار رمزارزها وجود دارد اما تعداد کمی از این ارزها انقلاب متاورس را رهبری می‌کنند. یکی از ملاک‌های مهم در سنجس ارزهای دیجیتال برتر سنجش حمایت فعالین بازار از این ارز است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، صدها ارز دیجیتال متاورس در بازار رمزارزها وجود دارد اما تعداد کمی از این ارزها انقلاب متاورس را رهبری می‌کنند. یکی از ملاک‌های مهم در سنجش ارزهای دیجیتال برتر سنجش حمایت فعالین بازار از این ارز است. تعداد دنبال‌کنندگان و بازخورد توئیتر ارزهای دیجیتال می‌تواند ملاکی برای حمایت فعالین از یک ارز دیجیتال باشد.

در این گزارش ۵ ارز دیجیتال با بیشترین دنبال‌کننده در توئیتر را بررسی می‌کنیم.

ENJIN (ENJ)


این ارز دیجیتال در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های رمزارزی است. این ارز دیجیتال با بازار موفق خود به عنوان رهبر NFTها خود را معرفی کرد. اخیرا بلاکچین خود را توسعه داده و به بازی‌های بلاکچین و متاورس روی آورده است.

اکوسیستم این ارز دیجیتال دارای خدماتی برای مشاغل، توسعه‌دهندگان و افراد است. کارشناسان عقیده دارند به دلیل هجوم شرکت‌ها به فناوری به متاورس، این ارز دیجیتال با تقاضا همراه می‌شود.

ENJ حدود ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده در توئیتر دارد.

Decentraland (MANA)


دیسنترالند را همه فعالان بازار رمزارزها می‌شناسند. این پلتفرم قدیمی‌ترین اکوسیستم طراحی فضای ۳ بعدی است و با ارزش‌ترین پروژه متاورس بازار رمزارزها محسوب می‌شود.

این پلتفرم دارای ده‌ها فضای مجازی برای زندگی مجازی است. از کازینو و زمین گلف گرفته تا بانک و فروشگاه. براساس گزارش‌های اخیر، این پلتفرم در سه ماه گذشته بیش از ۷/۵ میلیون دلار از بازی‌های فضای خود درآمد کسب کرده است.

توکن بومی این پلتفرم MANA نام دارد. این ارز دیجیتال حدود ۵۲۳ هزار دنبال‌کننده در توئیتر دارد.

Radio Caca (RACA)


این ارز دیجیتال در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ شروع به کار کرد. برگه سفید، این پلتفرم را یک سازمان غیرمتمرکز مستقل و پلتفرم متاورسی NFT معرفی می‌کند. این پلتفرم همچنین یک دنیای ۳ بعدی برای بازی‌های بلاکچین طراحی کرده است. دنیای ۳ بعدی این پلتفرم با Google Earth کاربران را به همه جای دنیا می‌برد.

توکن بومی این پلتفرم RACA نام دارد و به عنوان ابزار پرداخت به کار می‌رود. بازی شاخص این پلتفرم متامون نام دارد.

رادیو کاکا حدود ۵۷۵ هزار دنبال‌کننده در توئیتر دارد.

Sandbox (SAND)


سندباکس دومین ارز دیجیتال متاورس از نظر ارزش بازار در بازار رمزارزها است. SAND دارای یک متاورس ۳ بعدی RPG با اقتصاد زمین‌محور است.

این ارز دیجیتال به کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار نوظهور املاک متاورس هستند پیشنهاد می‌شود. گروه‌های بزرگ مانند سافت‌بانک اخیرا ۹۳ میلیون دلار در سندباکس سرمایه‌گذاری کردند.

سندباکس رقیب اصلی مانا است و ۸۲۸ دنبال‌کننده در توئیتر دارد.

AXIE Infinity (AXS)


این پلتفرم قوی‌ترین ارز دیجیتال در حوزه بازی‌های بلاکچین است. بازیکنان این بازی با مشارکت در اقتصاد دستمزد می‌گیرند. بازیکنان در زمان شروع بازی یک axie می‌خرند و بعد از شروع بازی با شکست دادن دشمنان توکن و NFT دریافت می‌کنند.

تعجبی ندارد که این ارز دیجیتال محبوب‌ترین سکه متاورس در توئیتر است. صفحه توئیتر این ارز دیجیتال بیش از ۹۱۱ هزار دنبال‌کننده دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا