کسب و کار

محصولی عالی مشوق من برای ثروت آفرینی بود

همان ‌طور که می ‌دانید بیش ‌از ده‌ هزار محصول در کشور وجود دارد که می ‌توان روی آن‌ ها تجارت و سرمایه‌ گذاری کرد که من با پیشنهاد یک فرد متخصص وارد حوزه شکلات شدم و توانستم در این عرصه بسیار خوش بدرخشم. به‌ طوری ‌که با مزیت رقابتی توانستم از رقبا پیشی بگیرم و ثروت بالایی را بدست آوردم. 

شکلات تابلرون بزرگ

شکلات تابلرون بزرگ یکی از پر طرفدارترین انواع شکلات می باشد. همان طور که می‌دانید هر شیرینی کوچکی که در ترکیب آن کاکائو به کار رفته باشد، شکلات نام دارد. شکلات مرغوب از پودر کاکائو و کره کاکائو تهیه می‌شود. گاهی برخی از تولید کنندگان به جای کره کاکائو که گرانقیمت است، از روغن‌های گیاهی مثل روغن پالم که در بین سایر روغن‌های گیاهی در رده پایین‌تری قرار دارد استفاده می‌کنند. اگر تولید کننده روی بسته‌بندی محصول خود، مواد تشکیل دهنده شکلات را به درستی ذکر کند، تخلفی انجام نداده است چون یک محصول با کیفیت پایین و با قیمت ارزان‌‌تر تولید کرده است و مصرف‌کننده می‌تواند آگاهانه انتخاب کند. اگر تولیدکننده روی بسته‌بندی محصول درج نکند که از کره کاکائو استفاده نکرده، تخلف محسوب می ‌شود.

شکلات انرژی بار کارن

شکلات انرژی بار کارن یک شکلات مغذی است که مصرف آن به تامین انرژی، تاخیر خستگی و افزایش تمرکز و هوشیاری کمک می کند. یک عدد شکلات انرژی زا را به عنوان میان وعده و یا نیم ساعت قبل از فعالیت ورزشی مصرف نمائید. سن مصرف بالای ١٨ سال می باشد. موارد منع مصرف: افراد با سابقه بیمار یهای خاص نظیر بیماری قلبی، فشار خون، دیابتی و داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند.  از آنجا که این مکمل حاوی جینسینگ است در صورت حساسیت به این ماده، از مصرف آن خودداری فرمائید.  مصرف این مکمل در زنان باردار و شیرده ممنوع است.

شکلات انرژی بار کارن

شکلات تافی شیرین عسل

شکلات تافی شیرین عسل از جمله شکلات های به نامی بوده، که محبوبیت خاصی در بین مردم به خود جذب کرده است و همچنان بازار رو به رشدی دارد. تافی ها از جمله تنقلاتی به حساب می آیند که که معمولا با قوام نرم و سخت و درجه حرارت مختلف تولید می شوند. به دلیل اینکه جزء دسته شکلات ها هستند به اسم آن ها شکلات اضافه شده است. ترکیبات این محصول در مقابل با شکلات متفاوت بوده است و این تفاوت باعث خلق طعم خاص این ماده شده و طرفدارای خاصی را به خود اختصاص داده است.

شکلات تافی شیرین عسل

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا