کسب و کار

معرفی بهترین شرکت کابینت سازی در تهران سال ۱۴۰۱

در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مهمترین بخش کابینت آشپزخانه می باشد. برای انتخاب درست کابینت آشپزخانه علاوه بر رنگ و زیبایی، کیفیت و دوام کابینت آشپزخانه نیز بسیار مهم می باشد.فلذا در این راستا نیاز به شناختن فعالان صنعت کابینت سازی و همچنین شرکت های کابینت سازی می باشد تا بتوان در نهایت بهترین کابینت سازی در تهران و شهرستان را انتخاب کرد. سبک و زمینه کاری شرکت های کابینت سازی (تولید کننده کابینت) متفاوت می باشد و در انتخاب کابینت سازی بهتر است این موضوع را مد نظر قرار دهید.

پارامتر های انتخاب کابینت سازی برتر :

  1. ظرفیت بالای تولید کابینت مناسب برای انبوه سازان ساختمانی
  2. ماشین آلات پیشرفته در جهت تنوع در ساخت انواع کابینت
  3. دارای تیم متخصص در زمینه حمل و نصب کابینت
  4. داشتن لیست قیمت شفاف و منصفانه
  5. کیفیت در ساخت و رنگ
  6. گارنتی معتبر
  7. استفاده از یراق آلات با کیفیت

معرفی شرکت های کابینت سازی برتر تهران

اخبار مرتبط
  1. شرکت ارسی نزدیک به ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید انواع محصولات چوبی از جمله، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، و درب‌های ورودی و داخلی فعالیت دارد. کارخانه شرکت کابینت ارسی در نزدیکی سایت خاوران و شوروم این مجموعه در خیابان فرمانیه قرار دارد.
  2. شرکت آپرا چوب مجموعه‌ای خلاق و ماهر در صنایع چوب و کابینت سازی است و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را بطور حرفه ای آغاز نموده است. این مجموعه در کنار کارهای چوبی و روکش طبیعی محصولات منبت و روکش PVC هم تولید می‌نماید.
  3. انزو یکی از شرکت‌های بزرگ کابینت سازی تهران است که محصولات چوبی لوکس و گران قیمت تولید و به بازار عرضه می‌نماید. کارخانه این مجموعه در منطقه صنعتی احمد آباد مستوفی واقع شده است. البته کابینت انزو دو شوروم در زعفرانیه و کامرانیه هم دارد.
  4. مینیاتور یکی از شرکت‌‌های خوب کابینت سازی تهران است و نمایشگاه این مجموعه در خیابان ملاصدرا قرار دارد. سبک کاری شرکت مینیاتور بیشتر حال و هوای مدرن دارد. این مجموعه در کنار کابینت محصولات دیگری مانند کمد دیواری و روشویی نیز تولید می‌کند.
  5. مهراز یکی از مجموعه‌های باسابقه در حوزه طراحی و تولید محصولات چوبی لوکس از جمله، درب، کمد دیواری، کابینت و دیوارکوب است. نمایشگاه مهراز در زعفرانیه و کارخانه‌ی این مجموعه در جاجرود قرار داد.
  6. کابینت نف برندی نام آشنا در خیابان سهروردی است که در کنار طراحی و اجرای دکوراسیون، لوازم برقی آشپزخانه با برند نف آلمان از جمله : فر و ماکرو، گاز و یخچال و هود نیز ارائه می‌نماید.
  7. پاراکس یکی از بزرگترین برند‌های کابینت سازی تهران است که بطور تخصصی در حوزه تولید درب کابینت و همچنین طراحی و اجرای آشپزخانه‌ به سبک مدرن فعالیت دارد و کارخانه‌ی این مجموعه در محدوده احمد آباد مستوفی قرار دارد.
  8. زمینه‌ی کاری اصلی شرکت ست تولید انواع درب‌های ورودی و داخلی لوکس است. اما این شرکت محصولات متنوع دیگری از جمله کابینت، کمد، دیوارکوب، قرنیز و درگاهی نیز تولید می‌نماید. شوروم این شرکت در خیابان شیراز ونک قرار دارد.
  9. فیوره یکی بهترین‌های کابینت سازی در تهران در سبک مدرن و نئوکلاسیک است و نمایشگاه این مجموعه در خیابان ولی عصر نبش پسیان قرار دارد. داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای از خصوصیات مهم شرکت فیوره است.
  10. بهسازان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده محصولات چوبی از جمله درب لابی و اتاقی و همچنین کمد دیواری و کابینت‌های سبک کلاسیک و رومی است. کارخانه این مجموعه در محدوده‌ی احمد آباد مستوفی قرار دارد.
معرفی بهترین شرکت کابینت سازی در تهران سال 1401

در نهایت می خواهیم به معرفی یک شرکت خلاق و قدیمی دیگر کابینت سازی در شمال تهران بپردازیم. شرکت کابینت سازی بارمان وود در شمال تهران منطقه پاسداران واقع شده است  و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با هدف طراحی و تولید انواع کابینت آشپزخانه و کمد دیواری در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی آغاز کرد و اکنون خدمات لوکس و کلاسیک خود را در تمام مناطق تهران و شهرستان های مختلف توسعه داده است. لازم به ذکر است که بارمان وود برای جلب رضایت مشتریان خود از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می نماید و با برترین تامین کنندگان داخلی و خارجی ام دی اف (MDF) همکاری دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا