کسب و کار

نتیجه تلاش بی وقفه من در حوزه ایزوگام میلیارد شدنم بود

به اعتقاد من هیچ تلاشی نیست که فرد را به نتیجه مطلوب نرساند، من نیز با سعی و تلاش فراوان و همچنین تمرکز بالا کسب و کار جدیدم که در حوزه ایزوگام بود را راه اندازی کردم و سرانجام به ثروتی که موردنظرم بود رسیدم.

ایزوگام پشت بام

از زمان قدیم برای عایق سازی قسمت های دیواره و سقف ساختمان ها از ایزوگام پشت بام استفاده می شده است، البته امروزه با پیشرفت علم مهندسان توانسته اند، بهترین نوع ایزوگام نانو را تولید نمایند. کیفیت این محصولات نسبت به ایزوگام ساده بسیار بالا تر می باشد.

البته قیمت ایزوگام نانو نیز بیشتر است و همچنین به دلیل کیفیت بالا نیز، مورد استقبال ساختمان سازان و پیمانکاران قرار گرفته است. اگر شما نیز می خواهید از ایزوگام برای عایق سازی قسمت های دیواره و همچنین سقف مجتمع های مسکونی، سوله و انبار استفاده کنید بهتر است قبل از خرید اطلاعات ویژه ای نسبت به این محصول داشته باشید.

ایزوگام باران

در زمان گذشته انواع ایزوگام باران و معمولی تولید می‌شد و کیفیت محصولات پایین بود و در کمترین زمان ممکن شاهد کاهش مقاومت ایزوگام نسبت به رطوبت و آب بودیم.

اما امروزه ایزوگام نانو تولید شده اند کیفیت بسیار بالاتری دارند، البته ایزوگام های نانو نیز به چند دسته تقسیم می شوند. از جمله مهمترین ویژگی‌‌های ایزوگام نانو می توان به موارد زیر اشاره نمود و همین موضوع سبب شده است که فروش این محصول در بازار داخلی و خارجی رونق بگیرد:

– قیمت مناسب و ارزان نسبت به کارایی و کیفیت بالا.

– ایزوگام نانو دارای طول عمر بالا و مفید می باشد و پس از نصب می توانید تا حدود ۴۰ تا ۵۰ سال از این محصولات استفاده کنید.

-هیچ گونه محدودیتی برای نصب و اجرای ایزوگام نانو وجود ندارد شما می توانید برای تمامی سطوح از ایزوگام نانو استفاده نمایید.

ایزوگام باران

ایزوگام عایق رطوبتی

ایزوگام نانو با تمامی اقلیم های آب و هوایی بسیار سازگار بوده و این محصولات در برابر حرارت مستقیم آفتاب هیچ گونه تغییری نمی کند و همچنین می توانید در تمامی اقلیم های آب و هوایی گرم و خشک، سردسیر و همچنین مرطوب نیز از ایزوگام عایق رطوبتی استفاده نمایید.

امروزه شاهد انواع ایزوگام نانو در رنگ بندی های مختلف می باشیم، که علاوه بر استحکام دیواره ها و سقف منازل تاثیر زیادی بر زیبایی محیط نیز دارد و شما می توانید متناسب با سلیقه خود انواع ایزوگام نانو را در رنگ های قرمز و آبی نیز سفارش بدهید. در سطح کشور نیروهای ماهر در زمینه نصب و اجرای ایزوگام نانو فعالیت دارند بنابراین شما می توانید پس از خرید در کمترین زمان ممکن ایزوگام را بچسبانید.

ایزوگام عایق رطوبتی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا