کسب و کار

گام هایی طلایی که من را پولدار کرد

برای هر کسب و کار گام های اولیه نقش طلایی و مهمی دارند چرا که اگر کسب و کاری خوب پایه گذاری نشود قطعا درادامه به سودی که باید دست پیدا نخواهد کرد. برای شروع کارم در حوزه تنقلات و ترشک، یک وب سایت تهیه کردم و با کار اصولی آن را به جایگاه یک گوگل رساندم همین امر سبب شد مشتری های بسیاری از سراسر کشور داشته باشم.

ترشک مخلوط

این محصول اعلا دارای فیبرهای مرغوبی نیز می باشد که وجود این فیبرها در سلامت دستگاه گوارش و رفع یبوست بسیار موثر و تاثیر گذار می باشد. مشتریان ترشک مخلوط  مطمئنا هنگام خرید به دنبال تهیه بهترین نوع آن می باشند که می توان با کیفیت ترین نوع این ترشک چند میوه و ترشک زرشک را از روی نوع بسته بندی، طعم و عطر و همچنین ویژگیهای مختلف آن تشخیص داد و یا مراکز فروش برتر را برای خرید خود انتخاب نمود که خرید از مراکز فروش برتر بهترین گزینه است که به موجب آن مشتری می تواند بهترین خرید خود را داشته باشد. خرید این نوع ترشک از مراکز فروش اصلی در واقع روشی به روز است که هر گونه واسطه را حذف می نماید و باعث می شود تازه ترین و با کیفیت ترین نوع این محصول با قیمت ارزان خریداری گردد، فروش بی واسطه باعث حذف محدودیتها می گردد و هر گونه مانعی از سر راه مشتری برداشته می شود به نحوی که مشتری می تواند با صرف کم ترین زمان بهترین خرید خود را تجربه نماید.

ترشک کیلویی

انواع ترشک کیلویی توسط تولید کنندگان این محصولات با استفاده از میوه های جدید و خاص نیز تولید می‌ شوند که طعمهای متفاوتی با دیگر ترشکهای موجود در بازار دارند و با ذائقه بیشتر افراد نیز هم خوانی داشته و میزان فروش بالاتری به نسبت ترشکهای دیگر دارند، از نمونه ترشکهای درجه یک  و خاص که طرفداران زیادی دارند می ‌توان به ترشکهای ترکیب شده از آناناس، زغال اخته، آلبالو و آلو قرمز اشاره نمود. در کارخانجات تولید ترشک در شهر مشهد تولیدکنندگان با نظارت کامل کارشناسان بهداشت اقدام گندزدایی میوه ها، تولید و فروش ترشک به بازار می نمایند لازم است بدانید که تمامی مراحل تولید آنها توسط متخصصین کنترل سلامت بررسی می‌ شود و پس از تایید شدن اجازه فروش آنها به بازار صادر می گردد.

ترشک کیلویی

ترشک شمال

از نمونه خوراکیهایی که می توان به عنوان یک محصول خوشمزه در میهمانیها برای پذیرایی از مهمانها از آنها استفاده نمود ترشک شمال می باشد که در ترشک فروشیها در نوع فله و بسته بندی وجود دارد که معمولا نوع بسته بندی شده این خوراکیها قیمت بیشتری دارند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند بنابراین خریداران این نوع خوراکی می توانند با مراجعه به ترشک فروشی فله، این محصولات را در طعمهای مختلف و به صورت فله ای خریداری نمایند تا قیمت خرید این محصول برای آنها کمتر شود.

ترشک شمال

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا