اجتماعی

نرخ بلیت مترو پرند اعلام شد/ بلیت تک‌سفره ۱۵ هزار تومان

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نرخ بلیت مترو پرند تعیین شد، گفت: قیمت کارت بلیت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان و تک‌سفره ۱۵ هزار تومان است.

به گزارش روند بازار به نقل از فارس، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران امروز ١۴ آذر ١۴٠٢ در جلسه شورا گفت: قیمت بلیت مترو پرند تا پایان سال جاری برابر نرخ فرودگاه امام به ازای هر سفر الکترونیک و کارت بلیت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان و بلیت تک سفره ۱۵ هزار تومان تعیین شده که در واقع نرخ بلیت فرودگاه امام است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر گفت: هزینه بلیت مترو تهران-پرند قرار بود ۲۰ هزار تومان باشد اما تصمیم گرفتیم تا پایان سال رقم بر اساس نرخ بلیت فرودگاه امام باشد.

وی گفت:برای مترو تهران- کرج نیز باید تصمیم درستی گرفته شود تا با نرخ سایر وسایل حمل و نقل عمومی هم تراز باشد و تفاوت چندانی نداشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا