کسب و کار

نرده پله گرد

نرده پله گرد بر خلاف سایر نرده های صاف و مستقیم دیگر در ساخت سازنده با کمی چالش روبه رو خواهد بود. به این دلیل که ابتدا سازنده علاوه بر محاسبه مقدار طول و ارتفاع نرده باید درجه زاویه شیب راه پله گرد را هم به دست آورد.و علاوه بر آن مقدار چرخش یا همان شعاع دایره را هم داشته باشد. این است که مج کردن این همه آیتم سخت با هم کمی دشوار بوده و از پس هر سازنده ای برنخواهد آمد. ولی بعد از اتمام کار بیننده شاهد آثاری زیبا و دکوراتیو خواهد بود این نرده دکوراتیو انواع گوناگونی دارد یعنی به واسطه فلز هم می توان مدل استیل آن را به صورت مدرن اجرا کرد.و هم نمونه آهنی که بالغ بر بیش از هزاران مدل از این نمونه تا به حال برای انواع متنوعی از سلیقه ها وارد بازار شده است که در مورد هر یک بیشتر توضیح خواهیم داد.

نرده فرفورژه گرد:

از دو نوع اصلی منشا یا سرچشمه می گیرد به نام های فرفورژه دست ساز و نوع بعدی مدل آماده است که از لحاظ قیمت نرده پله دوبلکس فلزی گرد فرفورژه دست ساز گران ترین و با ارزش ترین می باشد چون سازنده در هنگام ساخت وقت زیادی را صرف جزئیات ساخت و طرح مورد نظر خواهد کرد. ولی فرفورژه آماده به وفور در بازار یافت میشود و سازنده بعد از اتمام کار نوردکاری هندریل ها می تواند این مدل آماده را درون این هندریل ها و سطح راه پله جای داده حال یا به صورت عمودی و یا اگر بخواهد افقی گل های فرفورژه را بچیند باید قبل از این کار یک نورد کاری از هر فوفورژه انجام دهد.که پله گرد نوربخش توصیه می کند قبل از نورد کاری گل ها باید ابتدا سرگل های چدنی جدا شود و بعد از نورد دوباره متصل شود تا شکسته نشود.

نرده سی ان سی:

هر کسی که نحوه ساختن نرده پله گرد را بداند و با ریز و درشت این کار از نزدیک آشنایی داشته باشد می تواند بعد از اتمام کار سی ان سی که اشکالی مختلف متناسب با هر سلیقه ای به روی ورق آهنی در می آورد. با یک نورد کاری کوچک ورق ها را به پله گرد فلزی مورد نظر بخوراند. حال اگر شاسی راه پله ورق کناری باشد که کار تا حدی راحت تر است و احتیاج به نگهدارنده پایینی ندارد فقط هندریل بالا نورد و ساخته می شود این طرح از نرده پله گرد جدید و دلربا می باشد و از لحاظ قیمتی هم اگر ضخامت ورق ها را بکاهیم و طرح مورد نظر آنقدر شلوغ باشد که مقدار پرتی آهن بالا رود می توانیم با همان پرتی های آهن اجرت سی ان سی کار تا حد بالایی بکاهیم پس در نهایت قیمت تا مقدار زیادی کم می شود.

نرده های پله پیچ با متریال مختلف: شما می توانید از نرده های چوبی ،سنگی و شیشه ای هم برای دور پله پیچ خود بهره بگیرید. ولی از قبل باید به سازنده ای همچون پله گرد نوربخش اطلاع دهید. تا شاسی مورد نظر را متناسب با نرده اجرایی کند مثلا در نرده پله گرد که به صورت شیشه ای اجرا می شود شیارهایی از قبل در سطح باکس کناری تعبیه خواهد شد که شیشه به صورت کامل درون این شیار ها قرار بگیرد یا همین طور نرده سنگی باید شاسی اصلی آن یا زیر محور باشد یا آنقدر عرض پله زیاد باشد که ستون های بزرگ سنگی هنگامی روی کف پله ها نصب شد مزاحمتی برای عبور و مرور افراد نداشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا