کسب و کار

نظر کارشناسان درباره آینده و قیمت سولانا چیست؟

سولانا یکی از رمزارز‌های معروف دنیا است که برای مدتی طولانی در بین 10 ارز دیجیتالی محبوب دنیا قرار داشت. این موضوع این کوین را تبدیل به یک گزینه عالی برای سرمایه‌گذاری می‌کند. اکنون این سؤال برای معامله‌گر‌ها به‌وجود می‌آید که آیا می‌توانند سرمایه‌شان را به آن ارز تزریق کنند؟ آیا این کوین فرصت مناسبی برای افزایش دارایی‌ها در اختیار معامله‌گر‌ها می‌گذارد؟ آیا خرید سولانا ایده خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت خواهد بود یا نه؟ این‌ها سؤال‌هایی هستند که قطعاً ذهن بسیاری از افراد را در بازار کریپتوکارنسی به‌خود درگیر کرده‌اند؛ ما اینجا هستیم تا تمام این درگیری‌ها را از بین ببریم.

سولانا چیست؟

بگذارید قبل‌ازاینکه نظر کارشناس‌ها را در رابطه با آینده‌ی سولانا به‌اشتراک بگذاریم، درباره این رمزارز نکاتی را بگوییم. سولانا به‌عنوان یک شبکه بلاک‌چین با کارایی بالا در سال 2020 توسط کمپانی Solana Labs برای اهداف مختلفی مثل امور مالی، بازی، پرداخت یا NFT ساخته شد. همه نود‌ها و گره‌هایی که در این شبکه بلاک‌چین وجود دارد، دیدگاه یکسانی درباره وضعیت شبکه دارند؛ به‌همین‌منظور مقاومت این شبکه در برابر سانسور و تقلب تا حد زیادی بالا است. شبکه بلاک‌چین سولانا براساس مکانیزم اثبات اجماع تاریخ یا proof-of-history راه‌اندازی شد و هدف از راه‌اندازی آن تأخیر کم و قابلیت‌های بالا بود. به‌لطف این مکانیزم، این شبکه می‌تواند پردازش 50000 هزار تراکنش را در مدت زمان بسیار کوتاه و با کارمزد‌های بسیار کم انجام دهد. هم‌اکنون پروژه‌های زیادی از این شبکه بلاک‌چین استفاده می‌کنند؛ درواقع سولانا در معرض رشد بوده و درحال تبدیل‌شدن به جامعه‌ای بزرگ و فعال است. بلاک‌چین سولانا دارای یک ارز دیجیتال بومی به‌نام Solana SOL است که سروصدای زیادی در جهان به پا کرده و توانسته نگاه‌های زیادی را در بازار به‌خود جلب کند.

اطلاعات سولانا

این رمزارز هم‌اکنون و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 38.37 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این ارز 16,098,288,473 دلار و عرضه در گردش آن نیز 419,441,691 SOL است. این ارز را می‌توانید در بسیاری از صرافی‌های معتبر مثل بایننس، کوین‌بیس، کراکن، کوکوین و والکس معامله کنید.

سولانا

پیشبینی قیمت سولانا در سال‌های آینده

در ادامه قصد داریم که با پیش‌بینی قیمت سولانا به شما در تحلیل آن کمک کنیم. در نظر داشته باشید که نکته‌های بیان‌شده و پیش‌بینی‌هایی که با شما به اشتراک می‌گذاریم، به‌هیچ‌عنوان پیشنهاد به خرید یا فروش نیستند و فقط جنبه اطلاع‌رسانی دارند:

سال 2023

درصورت خرید سولانا برای کسب سود در سال 2023، بهتر است بدانید که این کوین براساس پیش‌بینی کارشناسان در پایین‌ترین حالت ممکن می‌تواند به $19.29 و در بالاترین حالت ممکن نیز به $48.07 برسد.

سال 2024

سال 2024 سال خوبی برای این کوین شناخته می‌شود و بسیاری از کارشناسان بازار اعتقاد دارند که در این سال تا 50 درصد رشد خواهد کرد. کارشناسان بازار کریپتوکارنسی پیش‌بینی کرده‌اند که درصورت خرید سولانا باید انتظار کمترین قیمت یعنی 40.90 و بیشتر قیمت یعنی 58.87 دلار را از آن داشته باشید. در این سال این کوین با میانگین قیمت 49.88 دلار معامله خواهد شد.

سال 2025

درصورت خرید سولانا برای سال 2025 می‌توانید انتظار رشد قیمت زیادی را از آن داشته باشید؛ درواقع انتظار می‌رود که نمودار این کوین بتواند به خط مقاومتی 74.88 دلار برسد. البته کارشناسان قیمت حداقلی آن را نیز 52.2$ پیش‌بینی کرده‌اند؛ بنابراین باید در حالت نزولی نیز انتظار لمس این محدوده را در نمودار داشته باشید. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که میانگین نرخ معامله این کوین در سال 2025 برابر با 63.45 دلار خواهد بود.

۲۰۲۶

اگر قصد خرید سولانا برای سال 2026 را دارید، باید دانید که این ارز دیجیتالی در حالت حداکثری براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده می‌تواند تا 95.47$ برسد. کارشناسان حداقل نرخ آن را نیز 66.32$ پیش‌بینی کرده‌اند. انتظار می‌رود که قیمت سولانا در حالت میانگین به 80.90$ دلار برسد که بااین‌حساب می‌تواند گزینه خوبی برای معامله باشد.

سولانا

۲۰۲۷

اگر اقدام به خرید سولانا کردید و وارد سال 2027 شدیم، باید انتظار این را که قیمت این ارز به بالای 100 دلار برسد، داشته باشید. درواقع کارشناسان بالاترین نرخ پیش‌بینی‌شده برای سال 2027 را، 120.22 دلار می‌دانند. نرخ سولانا در کمترین حالت نیز 83.51$ خواهد بود. کارشناسان بازار نرخ این کوین را در حالت میانگین 101.86$ پیش‌بینی کرده‌اند.

۲۰۲۸

کارشناسان با تحلیل سولانا به این نتیجه رسیدند که در سال 2028 نرخ آن در حالت حداکثری به 152.79 دلار خواهد رسید. کمترین نرح پیش‌بینی‌شده برای این ارز دیجیتال نیز 106.13$ است. کارشناسان قیمت میانگین 129.26$ را برای این کوین در سال 2028 انتظار دارند.

۲۰۲۹

با خرید سولانا برای سال 2029 باید انتظار رسیدن نمودار آن به مقاومت 194.98 دلار را داشته باشید. البته امکان رسیدن نمودار به خط حمایت 135.44$ نیز وجود خواهد داشت.

۲۰۳۰

آخرین سالی که کارشناسان قیمت‌های این کوین را بررسی کرده‌اند، 2030 است. درصورت خرید سولانا در این سال انتظار داشته باشید که نرخ آن به 246.07$ برسد. البته فقط با دید صعودی نمی‌توان خرید کرد و باید انتظار نزول را نیز داشت که در این‌صورت انتظار می‌رود نمودار این کوین به خط حمایتی 170.93$ برسد. کارشناسان نرخ معامله سولانا را در سال 2030 برابر با 208.50 دلار می‌دانند.

سولانا

جمع‌بندی

در این مطلب پیش‌بینی‌های کارشناسان حرفه‌ای را که اقدام به تحلیل سولانا کرده‌اند، به اشتراک گذاشتیم. اکنون می‌دانید که درصورت تمایل به خرید سولانا، نرخ آن درصورت حداقلی، حداکثری و میانگین در سال‌های پیش‌رو چقدر خواهد بود. این بررسی‌ها کمکتان خواهند کرد که معامله‌های حرفه‌ای‌تر و بهتری داشته باشید و با آگاهی کاملتری اقدام به معامله کنید. اگر تمایل به خرید سولانا دارید یا می‌خواهید از آخرین نرخ آن در بازار کریپتوکارنسی آگاه شوید و نمودار قیمتی‌اش را نیز ببینید، می‌توانید وارد صرافی ارز دیجیتال والکس شوید. این صرافی ارز دیجیتال در زمینه ترید فعالیت می‌کند و توانسته به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بین صرافی‌های ایرانی شناخته شود. والکس از بسیاری از کوین‌های بازار نیز پشتیبانی کرده و ترید را برایتان راحت و ساده خواهد کرد. با استفاده از خدمات این سایت دیگر هیچ نیازی به فیلترشکن و تحمل دردسر‌های مختلف به‌منظور ورود به صرافی‌های خارجی را نخواهید داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا