کسب و کار

نوین ترین تفکر ثروتمندی را شناختم

نگرش و فکر دلیل اصلی هر اتفاقی در زندگی ماست پس نگرش خود را در مسیر درست نگه دارید تا شما را به سرزمین موفقیت برساند. من هم همانند شما بودم و به تجارت فکر می کردم؛ اما بلاخره روزی تصمیمم را با جدیت درباره تجارت گرفتم و با عزمی راسخ تجارتم را آغاز کردم. حال یکی از تاجرین موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

فوم گیلان

فوم گیلان  با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و براساس به روزترین روش ها و مطابق با اصول و استاندارد بین المللی تولید می شود. نصب فوم نیز توسط افراد خبره و مجرب به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. از جمله ویژگی ها و مشخصات این نوع فوم ها می توان به عایق بودن آن در برابر حرارت و صدا نام برد به گونه ای که با نصب آن هیچگونه صدایی از فوم عبور نمی کند. همچنین کیفیت این محصول به اندازه ای بالاست که در برابر فشارها و ضربه های ناگهانی مقاومت می کند و در نتیجه می توان گفت ضد زلزله است. وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل به سادگی قابل حمل و نقل و جا به جایی است.

فوم ضد حریق

فوم ضد حریق برای تنفس افرادی که در محل هستند مشکلی ایجاد نمی کند. استفاده از این فوم برای آتش سوزی هایی با دمایی بین ۱۳۵ درجه سانتیگراد تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد مفید می باشد. کاربرد این محصول برای قسمت های مختلف منزل خصوصا پنجره سقف ها و کف خانه می باشد. در خرید فوم ضد حریق به موارد مختلفی باید توجه کنید که می تواند تاثیر بسزایی را بر جلوگیری از خطرات ناشی از احتراق داشته باشد. مهمترین ویژگی برخی از برند های این محصول ضد رطوبت و زنگ زدگی است پس حتما این موارد را در نظر بگیرید. استفاده از این فوم برای تمامی آتش سوزی ها می تواند مناسب باشد به غیر از آتش سوزی هایی که اشتعال آن ها به خاطر اتصالات الکتریکی بوده است.

فوم ضد حریق

فوم عایق صوتی

فوم عایق صوتی  می تواند در استودیو ها و سالن ها و سینما ها واتاق جلسات و کنفرانس کاربردی باشد. این فوم ها دارای حالتی شانه تخم مرغی هستند و دارای برجستگی های شش وجهی می باشند که همین مسئله باعث بالا رفتن مقدار جذب صدای آن ها می شود. در مورد خرید انواع فوم عایق صوتی اول از همه باید به نوع و کاربرد آن توجه کنید و مکانی که قرار است این فوم ها در آن قرار بگیرند را در نظر بگیرید. بعد از آن باید نسبت به لایه چسبی زیر آن ها دقت به خرج دهید و این مسئله را در نظر بگیرید که چسب این فوم ها باید به اندازه کافی قوی و مقاوم باشد. شما می توانید این محصول را به قیمت ۱۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان در ابعاد متفاوت تهیه نمایید.

فوم عایق صوتی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا