کسب و کار

هزینه و قیمت ابدومینوپلاستی در تهران

هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی  توسط بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران یکی از معیارهای مهم کاندیدهای این جراحی می باشد. ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یک عمل زیبایی است که در آن چربی، بافت و پوست اضافی شکم برداشته و کوتاه می شود. بیشتر مردم به دنبال جراحی شکم می‌روند، زیرا پوست آن‌ها بیش از حد افتاده و شل است و خاصیت ارتجاعی کمی دارد. این عمل پس از برداشتن چربی های موضعی، پوست اضافی شکم را نیز از بین می برد.

بعد از جدا شدن چربی ها، عضلات شکم به هم می رسند و بخیه می شوند و این عمل باعث سفت شدن دیواره شکم می شود. امروزه هزینه ابدومینوپلاستی به یکی از عوامل موثر در انتخاب بهترین دکتر ابدومینوپلاستی تبدیل شده است. قیمت ابدومینوپلاستی نیز مانند سایر عمل ها مبلغ مشخصی ندارد. در واقع عوامل زیادی باعث می شوند که هزینه جراحی زیبایی شکم دچار نوسان شود.

عوامل موثر بر هزینه جراحی ابدومینوپلاستی

عوامل موثر بر هزینه عمل جراحی شکم شامل عوامل زیادی است که هر یک به درجات متفاوتی بر رقم نهایی تاثیر می گذارند. در ادامه به بیان عوامل موثر در تعیین قیمت ابدومینوپلاستی می پردازیم.

  • مهارت جراح در انجام ابدومینوپلاستی
  • هزینه مرکز جراحی و یا بیمارستان
  • مدت زمان جراحی
  • حجم چربی های شکم
  • شهری که عمل در آن انجام می شود
  • دستمزد دستیاران جراح
  • هزینه دارو، لباس و…

علاوه بر موارد ذکر شده، هزینه های دیگری از جمله هزینه ایاب و ذهاب، هزینه داروهای بعد از عمل و … می باشد. نیز باید در نظر گرفته شود.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدید ترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی ، سلامتی و زیبایی است ، تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند . بنابراین تبلیغات در سایت پزشک برای پزشکان ، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه های پزشکی و زیبایی می تواند کاملا هدفمند باشد .

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

  • خانم هایی که چندین بار باردار بوده اند می توانند از این روش برای سفت شدن عضلات شکم و همچنین کاهش پوست اضافی برای از بین بردن عوارض ناخوشایند زایمان استفاده کنند.
  • افرادی که از شکل و ظاهر آن راضی نیستند.
  • کسانی که از سلامت عمومی خوبی برخوردارند و وزن ثابتی دارند.
  • افرادی که زمانی چاق بودند و دچار کاهش وزن، چربی اضافی، شلی و افتادگی پوست دور شکم خود بودند.

انواع ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی کامل : در طی این عمل جراح یک برش طولانی در شکم از یک لگن تا استخوان دیگر ایجاد می کند و پوست و ماهیچه ها را حرکت می دهد. معمولا در این روش ناف حرکت می کند. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد لوله تخلیه برای چند روز زیر پوست قرار گیرد.

ابدومینوپلاستی جزئی : این نوع جراحی معمولا در افرادی انجام می شود که بیشترین چربی اضافی زیر ناف را دارند. در این عمل جراح معمولا ناف را حرکت نمی دهد. زمان مورد نیاز برای این نوع جراحی معمولا دو ساعت است.

ابدومینوپلاستی

مراحل ابدومینوپلاستی

بیهوشی : برای انجام این جراحی به بیمار قبل از عمل بیهوشی داده شد تا در حین عمل کاملا راحت باشد. البته بسته به ترجیح بیمار و همچنین صلاحدید جراح، بیهوشی عمومی به دو صورت تزریق آرامبخش یا داخل وریدی انجام می شود.

ایجاد برش : پس از بیهوشی، جراح بین موهای ناحیه تناسلی و ناف خطی می کشد. شکل و طول برش بستگی به مقدار پوست اضافی دارد. جراح ابتدا پوست شکم را بلند می کند، سپس عضلات ضعیف شده زیر آن را ترمیم می کند. گاهی اوقات جراح برای برداشتن پوست اضافی بالای شکم، برش دوم را در اطراف ناف ایجاد می کند. سپس پوست بالای شکم مانند کرکره پایین آورده می شود، پوست اضافی برداشته می شود و پوست باقی مانده بخیه می شود. سپس جراح سوراخ جدیدی برای ناف ایجاد می کند که به سطح قسمت جدید آورده شده و با بخیه در این قسمت ثابت می شود.

بستن برش : در نهایت، ناحیه برش خورده باید بسته شود که جراح بسته به شرایط آن را با بخیه، چسب پوست، بانداژ چسب یا فورسپس انجام می دهد.

دوره نقاهت ابدومینوپلاستی چگونه است؟

زمان نقاهت پس از جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی بسته به سلامت جسمی و ویژگی های فرد به طور ثابت قابل تعیین نیست. این عمل نیز مانند هر عمل جراحی دیگری یک فاصله زمانی برای بهبودی دارد و همانطور که گفتیم بهبودی هر فرد به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد.

این عوامل شامل:

  • سن
  • سلامت عمومی
  • نوع درد شکم

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به جراحی ابدومینوپلاستی خود توسط بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی ابدومینوپلاستی دارد ، انتخاب بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا