اقتصادی

استانبول میزبان هفتمین کنگره جهانی کفش

هفتمین دوره کنگره جهانی کفش در ماه نوامبر صنعتگران کفش از سراسر جهان را در استانبول گردهم می آورد. دوره هفتم کنگره جهانی کفش از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه (۷ الی ۹ نوامبر) در شهر استانبول ترکیه با موضوع “شکل دهی مجدد به آینده” برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار، پس از به تعویق افتادن برگزاری کنگره جهانی کفش(WFC) در ماه فوریه به دلیل وقوع زمین لرزه در ترکیه و سوریه، برگزارکنندگان کنگره جهانی کفش – انجمن صنعتگران کفش ترکیه (TASD)، انجمن تامین کنندگان صنعت کفش ترکیه (AYSAD) و کنفدراسیون کفش اروپا (CEC) – اعلام کرده‌اند که دوره هفتم این رویداد از هفتم تا نهم نوامبر(۱۶ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۲) در شهر استانبول با موضوع “شکل دهی مجدد به آینده” برگزار می‌شود.

پرداختن به چالش‌هایی مانند مشکلات حمل و نقل، تغییرات آب و هوایی، جنگ، کمبود مواد اولیه، بحران انرژی و نرخ تورم و… هدف از برگزاری این کنگره اعلام شده است.

قرار است در این مراسم متیو گریفین، که به عنوان «آینده‌نگر متعصب» شناخته می‌شود، در مورد موضوع «گامی به سوی آینده» سخنرانی کند. همچنین درباره روندهای مصرف کنندگان، از جمله تعادل بین یک محصول پایدار اجتماعی و زیست محیطی، راه حل‌های همه جانبه با استفاده از هوش مصنوعی و فرصت‌های متاورس مورد بحث قرار گیرد.

همچنین جان رام، مدیر عامل برند کفش کلارکس، درباره استراتژی های کسب و کار برای دنیای جدید صحبت خواهد کرد. سخنران بعدی بنیانگذار شرکت کفش Gensi Group که به حرفه‌ای بودن بالای پرسنل معروف است توجه ویژه‌ای به جذب نیروی کار و حفظ استعدادها در صنعت کفش خواهد پرداخت.
منبع: worldfootwear

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا