کسب و کار

هلو از اختلالات مغزی جلوگیری می کند

هلو نمونه ای از غذای مغز است. آنها حاوی فولات هستند که با بهبود حافظه، تمرکز، فرآیند تفکر به عملکرد مغز شما کمک می کند. لیست قیمت روز میوه هلو در فصل تابستان ارزان می باشد و به راحتی می توانید خریدتان را انجام دهید.

گفته شده است که منیزیم هلو برای کاهش اضطراب و استرس موثر است. نوع استرسی که به ویژه برای محافظت در برابر آن ضروری است، استرس اکسیداتیو است.

ثابت شده است که استرس اکسیداتیو با بیماری های خاصی مانند آلزایمر مرتبط است. از آنجایی که مواد مغذی و آنتی اکسیدان های هلو با این استرس مبارزه می کنند، خوردن آنها یک اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری های مرتبط با استرس اکسیداتیو است.

مصرف هلو موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

خوردن پوست هلو کاملا اختیاری است. هر کس دوست ندارد به هر حال از آن را بخورد. با این حال، باید بدانید که مانند گوشت، پوست نیز سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند. هلو و شلیل تقریبا ظاهر و ویژگی های سبیه به هم دارند و به همین دلیل قیمت روز شلیل و هلو باهم برابر است.

هلو دارای آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین های A و C، اسید اسکوربیک، روی و سایر موارد است که مکمل دفاعی بدن شما هستند. آنها می توانند به طور موثر زخم های شما را التیام بخشند، با عفونت ها و آسیب سلولی مبارزه کنند و پیری را کاهش دهند.

مصرف هلو موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

مبارزه و پیشگیری از سرطان با مصرف هلو

تقویت ایمنی ضروری است، به ویژه زمانی که سعی در پیشگیری از بیماری های جدی مانند سرطان دارید. می دانید فواید هلو برای سلامتی مشروع است اگر نه تنها از این قاتل جلوگیری کند بلکه با آن مبارزه کند. در لیست قیمت میوه و تره بار امروز شیراز نام هلو به چشم می خورد.

هلو دارای آنتی اکسیدان هایی مانند کاروتنوئیدها، اسید کافئیک و پلی فنول ها است که رشد سرطان را مهار کرده و سلول های سرطانی را از بین می برد.

این سلول‌ها شامل رادیکال‌های آزاد هستند – مولکول‌هایی که در تشکیل سرطان و سایر بیماری‌ها نقش دارند. اجتناب از آنها سخت است، اما با آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی موجود در هلو، می توانید با چنین بیماری هایی مبارزه کرده و از آنها پیشگیری کنید.

نیازی نیست شیمی درمانی تنها گزینه مبارزه با سرطان باشد. اتخاذ رویکرد طبیعی با میوه هایی مانند هلو بهتر از تحمل عوارض جانبی شیمی درمانی است.

مبارزه و پیشگیری از سرطان با مصرف هلو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا