اقتصادی

همایش آشنایی با صادرات پوشاک، کیف و کفش به عراق

همایش آشنایی با صادرات پوشاک، کیف و کفش به عراق باحضور دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور و فعالان تجاری از عراق در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از برنا؛ همایش آشنایی با صادرات پوشاک، کیف و کفش به عراق و معرفی رویداد فروش مستقیم پوشاک، کیف و کفش در منطقه مرزی مهران با شرکت ۴۰۰ تاجر عراقی و با حضور دست اندرکاران  صنعت پوشاک کشور و فعالان تجاری از عراق، روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۰ صبح الى ١٢ ظهر در شهرستان اسلامشهر میدان نماز، خیابان دانشگاه فرمانداری اسلامشهر برگزار می شود.

همایش آشنایی با صادرات پوشاک، کیف و کفش به عراق به همت اتاق اصناف اسلامشهر، فرمانداری اسلامشهر و اداره صنعت، معدن و تجارت اسلامشهر برگزار می شود.

این همایش با استقبال تولیدکنندگان کفش اسلامشهر روبرو شده است. شهرستان اسلامشهر قطب تولید کفش های ورزشی و اسپرت کشور می باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا