کسب و کار

همیشه از نظرات منفی برای موفق شدن پرهیز کنید

به خاطر داشته باشید اغلب افرادی که در کنار شما زندگی میکنند از پیشرفت و ثروتمند شدن شما خوشنود نخواهند شد و ممکن است در این مسیر مرتبا شما را از دستیابی به اهدافتان دلسرد سازند. تنها به اهداف خود بیندیشید و آنها را نادیده بگیرید.

تابلو سفالی برجسته

امروزه برای زیبا سازی از تابلو دکوراتیو بسیار مختلفی استفاده خواهند کرد که تابلو سفالی برجسته مینیاتوری یکی از این نمونه ها خواهد بود. در بازار دکور و دکوراسیون منزل موارد مختلف وجود دارد که شما می توانید این محصول را نسبت به نیاز و سلیقه خودتان تهیه و مورد استفاده قرار بدهید.

خوراک لوبیا قرمز

لوبیا قرمز از دسته حبوباتی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و می تواند در تولید انواع غذاها به کار رود و شما طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز مجلسی خوشمزه با طعم بی نظیر را می توانید از سایتهای مختلف جستجو کنید.

خوراک لوبیا قرمز

خرما خشک پیارم

خرما خشک پیارم در بازار بسیار مورد پسند است و حتی توانسته تو جهان هم خود را مطرح کند این خرما معمولا رنگ قهوه ای دارد و گوشتی است و پوست آن بهش چسبیده است و دارای فروکتوز قندی است. این محصول همانند دیگر خرما های دیگر در بازار بسیار مورد پسند همه اقشار از سالمندان حتی کودکان بوده و هست این خرما یکی خرما های اصیل ایرانی است و دارای طعمی عالی است که در زمان مصرف حسی خوب القاع می کند.

خرما خشک پیارم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا