اجتماعی

تداوم بارندگی و رعدوبرق در نیمه شمالی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارندگی و رعد و برق در نیمه شمالی کشور، از وزش باد شدید در دامنه جنوبی البرز در ۲۴ ساعت آینده خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، امین‌حسین نقشینه با تشریح وضعیت جوی کشور، افزود: امروز برای استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، نقاطی از اردبیل، زنجان و زاگرس مرکزی، رگبار باران و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده که شدت بارش‌ها برای امروز در مازندران است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا، بارش پراکنده در اتفاعات مازندران و شرق خراسان رضوی و یکشنبه، بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی شده است. دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

نقشینه تصریح‌کرد: در پنج روز آینده به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب، در نقاطی از سیستان و بلوچستان، هرمزگان و ارتفاعات کرمان، رشد ابر، رگبار پراکنده، رعدو برق و برخی ساعت‌ها وزش باد پیش‌بینی شده است که می تواند سبب گردوخاک شود.

به گفته وی، در ۲۴ ساعت آینده وزش باد شدید در دامنه جنوبی البرز، یکشنبه و دوشنبه برای نوار شرقی کشور پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی با اعلام مواج و متلاطم بودن دریای خزر طی امروز درباره وضعیت جوی تهران، گفت: امروز و فردا هوای پایتخت صاف تا کمی ابری است، اما در ارتفاعات استان تهران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است. کمینه دمای امروز پایتخت ۱۶ درجه ثبت شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا