اجتماعی

پرداخت کمک هزینه سفر اربعین به بازنشستگان کشوری

با هماهنگی بانک عامل، تسهیلات ۴میلیون تومانی کمک هزینه سفر اربعین بازنشستگان کشوری روز گذشته (شنبه ۵ آذرماه) برای واجدین شرایط دریافت این تسهیلات، به حساب حقوقی این عزیزان واریز شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، تسهیلات سفر اربعین بازنشستگان کشوری به مبلغ ۴میلیون تومان، اقساط ۱۲ ماهه و کارمزد سالانه ۴درصد روز گذشته (شنبه ۵ آذر ماه) به حساب ۲ هزار و ۸۲۶نفر از واجدین شرایط واریز شد.

گفتنی است، متقاضیان دریافت این تسهیلات بازنشستگان و وظیفه بگیرانی بودند که از اول تا ۲۷ شهریورماه امسال در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور یافته و از ۱۲ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ درخواست خود را به صورت اینترنتی در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir ثبت کردند.

پس از بررسی مدارک ارسالی در سامانه مذکور، تعداد ۲ هزار و ۸۲۶نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات شناخته شدند.

به نقل از روابط: عمومی صندوق بازنشسگی کشوری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا