اجتماعی

وضعیت راه‌های کشور امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ 

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: هیچ یک محور‌های اصلی و شریانی کشور مسدود نیست و تمامی نیرو‌های راهداری در حالت آماده باش هستند.

به گزارش روند بازار، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر هیچ یک از محور‌های اصلی بر اثر بارش برف و کولاک مسدود نیست، اما مسافران در این شرایط از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

او گفت: مسافران حتما پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت محور‌های کشور مطلع شوند.

محرابی نیا بیان کرد: محور پونل-خلخال و محور هشتگرد-طالقان به عنوان محور‌های غیرشریانی فعلا مسدود هستند.

او در خصوص آخرین وضعیت  ترافیکی محور‌های مختلف کشور گفت:  تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم و ضمنا محور‌های چالوس، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی، محور‌های هراز، فیروزکوه و دارای مه گرفتگی در ارتفاعات است.

او درباره وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پل فردیس تا گلشهر، آزادراه کرج-قزوین حدفاصل گلشهر تا پل کلاک و آزادراه تهران-قم حدفاصل میدان جهاد تا بهشت زهرا (س) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌های مختلف کشور گفت: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان و کردستان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های هرمزگان و گیلان را شاهد هستیم.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا