کسب و کار

پارما لیزر مرکز تخصصی برش لیزری فلزات

امروزه با پیشرفت در فناوری و تکنلوژی استفاده از لیزر جهت برش قطعات مختلف بسیار رواج پیدا کرده است. برش لیزری فلزات، همانطور که گفته شد یکی از مواردی می باشد که امروزه در بسیاری از صنایع، از آن استفاده می شود و دارای کاربرد های گوناگونی نیز می باشد.
برش لیزری فلزات دارای ویژگی هایی می باشد که می توان گفت وجود این ویژگی ها یکی از دلایل انتخاب این روش از برش فلزات برای صنایع مختلف می باشد. برخی از این ویژگی ها شامل دقت بالا در برش، سرعت بالا، کیفیت بالای محصول نهایی، صول عمر بالای محصولات تولید شده و غیره می شود.

پارما لیزر مرکز خدمات برش فلزات با لیزر است که بیش از ۱۰ سال است که در این زمینه فعالیت داشته و در طی این مدت توانسته است با بسیاری از صنایع کشور همکاری داشته باشد . 
برخی از خدماتی که در این مرکز ارائه می شوند عبارت اند از:   
•    برش  لیزری ورق آهن
•    برش لیزری ورق گالوانیزه
•    خمکاری ورق های فولادی
•    ایجاد طرح های دکوراتیو
•    برش لیزری ورق استیل
•    برش قطعات صنعتی

در پارما لیزر تمامی قطعات با استفاده از دستگاه و ماشین آلات مدرن و بروز و با دقت و ظرافت بالا برش داده می شوند. در این مرکز همواره تلاش می شود تا برش قطعات و همچنین ایجا طرح بر روی آن ها بدون خطا و کاملا دقیق و مطابق با سفارشی که مشتری داده است انجام شود. علاوه بر این تمامی پرسنل فنی که در این مرکز مشغول به کار هستند کاملا با اصول برش لیزری قطعات آشنایی دارند و این کار را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

اخبار مرتبط

هزینه برش لیزری قطعات فلزی

هزینه برش لیزری فلزات بسته به محصول و سفارشی که مشتریان می دهند متفاوت بوده و به عواملی مانند جنس قطعه ای که نیاز به برش دارد، سادگی و یا پیچیدگی طرح مورد نظر، بزرگ و یا کوچک بودن قطعه و غیر از مواردی هستند که در هزینه برش لیزری تاثیر دارند. به عنوان مثال هزینه برش قطعه ای که از جنس آلومینیوم باشد با هزینه برش یک ورق گالوانیزه متفاوت می باشد.

برخی از مزایای برش لیزری فلزات   

۱. بالا بودن دقت برش

از مزایای مهمی که برش لیزری نسبت به سایر روش های برش فلزات دارد، دقت بالای آن در برش قطعات فلزی می باشد. به دلیل بالا بودن دقت در برش می توان با استفاده از دستگاه برش لیزری قطعات فلزی را در ابعاد و ضخامت های کوچک نیز برش داد.

۲. بالا بودن سرعت برش

سرعت بالای برش قطعات از برترین ویژگی ها و مزایای برش لیزری می باشد. سرعت برش قطعات هنگامی مورد توجه ویژه قرار میگیرد که طرح هایی که نیاز به برش دارند، از پیچیدگی بالایی برخور دار باشند.  از این رو با استفاده از روش برش لیزری فلزات می توان قطعاتی را که دارای طرح های پیچیده می باشند را با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با سایر روش های سنتی و قدیمی برش داد.
علاوه بر این سرعت بالای برش نیز از این امکان را فراهم می کند تا در مدت زمان کوتاه تری محصولات بیشتری را تولید کرد.

۳. برش قطعات بدون تماس فیزیکی

در برش لیزری فلزات هیچ گونه اصطکاک مکانیکی ایجاد نمی شود. زیرا در این روش قطعات فلزی فقط با استفاده از پرتو لیزر برش داده می شوند و با دست تماس ندارند . از آنجایی که در روش برش لیزری، قطعات هیچ گونه تماسی با دستگاه پیدا نمی کنند، هزینه های تولید قطعات کاهش می یابد. 

۴. کاهش تولید ضایعات

از دیگر مزایای برش فلزی قطعات این است که در این روش به دلیل دقت بالای آن، تقریبا از تمامی قسمت های ورق فلزی جهت برش قطعات استفاده می شود. این موضوع باعث می شود که در طول پروسه برش قطعات، ضایعات بسیار کمی تولید شود.

۵. برش به صورت اتوماتیک

از آنجایی که برش لیزری از تکنولوژی و فناوری جدید و مدرن استفاده می کند، دستگاه هایی که به لیزر مجهز هستند و از این روش استفاده می کنند، همگی به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند و نیروی انسانی بسیار کمی در کار آن ها دخیل است.
این موضوع باعث می شود که در وقت و هزینه های برش قطعات بسیار صرفه جویی شود و قطعات در زمان کوتاه تری برش داده شوند.

۶. کاهش آسیب به قطعات

در برش لیزری، برش قطعات با ایجاد گرما همراه است و دمای قطعات در حین برش بالا می رود. بسیاری از افراد بر این باورند که گرمای تولید شده باعث ایجاد تاب خوردگی و تغییر شکل فیزیکی قطعات می شود.
این موضوع در سایر روش های برش فلزات ممکن است رخ دهد. اما در برش لیزری تمام سطح ورق فلزی به یکباره تحت تاثیر پرتو لیزر قرار نمی گیرد و فقط بر روی بخش کوچی از آن کار می شود که مشکلی برای آن ایجاد نشود.علاوه بر این در برش لیزری به دلیل بالا بودن سرعت آن، قطعات به سرعت برش داده می شوند تا بیش از حد داغ نشده و در آن ها تاب خوردگی ایجاد نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پارما لیزر تماس بگیرید. ۰۹۱۲۱۵۹۳۱۰۸

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا