سبک زندگی

پاهای خود را در فویل آلومینیومی بپیچید و معجزه را ببینید

حتما از این که شنیدید پیچیدن پا در فویل آلومینیومی یک ایده عالی است تعجب کردید. فکر می کنید چرا؟ این مطلب روزیاتو را بخوانید تا با فواید فویل آلومینیومی بیشتر آشنا شوید.

همه با فویل های آلومینیومی آشنا هستند. بیشتر افراد از فویل آلومینیوم در آشپزخانه استفاده می کنند اما شاید اصلا به گوشه ذهنشان هم خطور نکند که باید قسمتی از بدنشان را در فویل آلومینیومی بپیچند که در واقع یک ایده بسیار خوب است! شاید به نظر عجیب و غریب برسد اما مشخص شده که فویل آلومینیوم محصول خوبی برای برطرف کردن مشکلات و دردهای روزانه ماست.

مزایای فویل آلومینیوم

پیچیدن قسمتی از از بدن در فویل آلومینیوم مزایا و فواید بسیار زیادی دارد. مثلا، شما می توانید درد مفاصل را کم کنید، سوزش ناشی از سوختگی های سطحی را کاهش دهید و علاوه بر این با پیچیدن فویل آلومینیوم خستگی کار روزانه را از تن خود بیرون می کنید. شاید باور نکنید اما فویل آلومینیوم برای درمان سرما خوردگی هم خوب است.

قبل از این که بدانید چرا باید پای خود را در فویل آلومینیوم بپیچید، بگذارید با شما در مورد کاربردهای عالی دیگری از فویل آلومینیوم بگوییم که ممکن است تا به حال نشنیده باشید:

۱- قیف

قیف لازم دارید اما دم دستتان نیست یا اصلا ندارید؟ نگران نباشید! تکه ای فویل آلومینیوم را بردارید و به شکل قیف در بیاورید. این قیف فویلی جدید نشت نمی کند و لازم نیست زحمت بکشید، به مغازه بروید و قیف بخرید. این یک ایده آلی است.

۲- اتو

فویل آلومینیومی یک راهکار عالی برای اتوکشی فوری است. اگر لازم است خیلی فوری لباسی را اتو کنید و وقت کافی برای این کار ندارید ، لباس خود را دور یک تکه فویل تا کنید و سپس آن را اتو بکشید. فویل آلومینیومی باعث می شود لباس شما همزمان از هر دو طرف اتو شود. در ضمن، کار شما هم سریع تر انجام خواهد شد.

۳- قیچی

لازم نیست قیچی های خود را وقتی کمی کند می شوند دور بیندازید. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری فویل آلومینیومی است. یه تکه فویل بردارید . سعی کنید آن را با قیچی تکه تکه کنید. فویل باعث می شود قیچی شما دوباره مثل روز اول تیز و برنده شود.

۴- چسب ضد استاتیک

چسبندگی استاتیک لباس ها می تواند بسیار آزار دهنده باشد. خوشبختانه، یک راهکار ساده برای این مشکل وجود دارد که دیگر کرک یا چیزی به لباس شما نچسبد. مقداری فویل را مچاله کنید و به شکل توپ دربیاورید. سپس، توپ فویلی را به لباس خود بمالید. خواهید دید که چسبندگی استاتیک به طور کل از بین می رود.

۵- وای-فای

آیا با سیگنال وای-فای خود مشکل دارید و از ضعیف بودن آن شاکی هستید؟ یک ورق از فویل آلومینیوم تهیه کنید و در مقابل دیواری بگذارید که به نقطه وای-فای شما نزدیک است. در این صورت می توانید سیگنال خود را افزایش دهید. سیگنال در جهتی که صفحه است بهتر تقویت می شود.

خب، با دانستن این همه مزایای جالب فویل آلومینیوم ، حتما حالا کنجکاو شده اید که بدانید چرا باید فویل آلومینیومی دور پای خود بپیچید؟

درمان خانگی با فویل آلومینیوم

سرما

به یک سرماخوردگی سخت مبتلا شده اید؟ شما می توانید به سرعت از شر آن نجات پیدا کنید! چطور چنین چیزی امکان دارد؟ کافیست ۵ تا ۷ ورق فویل آلومینیوم بردارید و پای خود را دور آن بپیچید. بگذارید حدود یک ساعت فویل ها دور پایتان بماند. بعد از این مدت، فویل ها را بردارید و بگذارید یک ساعتی پاهایتان نفس بکشد و سپس دوباره پاهای خود را دور فویل بپیچید. این فرایند را هر روز غروب تکرار کنید. بعد از دو شب، تفاوت را به چشم خودتان خواهید دید.

درد

اگر مبتلا به درد مفاصل هستید، می تواند با پیچیدن فویل به آن کمک کنید. از یک بانداژ برای ثابت نگه داشتن فویل سر جای خودش استفاده کنید. قبل از خواب، فویل را دور مفصلی که درد می کند بپیچید و مطمئن شوید که در تمام طول شب سر جای خودش باقی می ماند. این کار را به مدت ۷ شب پیاپی انجام دهید تا شاهد تاثیر خوب آن باشید.

خستگی

یک مزیت دیگر فویل آلومینیوم این است که شما می توانید از آن در زمانی که احساس خستگی می کنید استفاده کنید. چند ورق فویل را به مدت دو تا چهار ساعت در فریزر بگذارید. بعد از سپری شدن این زمان، ورقه های فویل آلومینیوم را روی صورت خود بگذارید؛ مخصوصا روی پلک ها و گونه ها. خودتان روی یک صندلی راحت یا روی کاناپه لم دهید. خواهید دید که این فویل های آلومینیومی تاثیر آرامش بخشی روی شما خواهد داشت.

با این که فویل آلومینیوم به تسکین و آرام کردن دردهای روزمره کمک می کند اما نباید از مراقبت پزشکی تخصصی نیز غافل شوید. حتما قبل از امتحان کردن هر کدام از این راهکارهای خانگی، با پزشک خود مشورت کنید و داروهای تجویزی خود را به توصیه پزشکتان ادامه دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا