بورس

پایان بورس امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ / شاخص کل بورس تقویت شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۹۸۶۶ واحدی معادل ۰.۴۳ درصد، به دو میلیون و ۲۸۹ هزار و ۵۴۹ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار ایبِنا، امروز (سه شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲)، تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۲۱۲ واحدی، به رقم ۵۱۳ هزار و ۳۰۴ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۵۱۱۱ واحدی، عدد ۷۷۶ هزار و ۴۱۴ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۲۹۸۵ واحدی به رقم ۴۵۳ هزار و ۴۷۸ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۱۴۵۳۵ واحد افزایش را رقم زد و به سطح ۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۸۹۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۹۵۶۹ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۷۲۸ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم ۱۲۷۷۵ واحد افزایش یافت و عدد ۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۱۹ واحد را به نمایش گذاشت.

افزایش نماگر بورس در چهارمین روز هفته در شرایطی است که نماد‌های وبملت، خودرو، پارس و تاپیکو، بیشترین تاثیر مثبت را در این افزایش داشتند.

شاخص کل بورس تقویت شد
شاخص کل بورس تقویت شد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا