بورس

پایان بورس امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / بورس قرمز پوش شد

شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۲۸۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحدی ایستاد.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شنبه (۳ تیر) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۰۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۲۸۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان رسید. «وبملت» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «سصفها» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۳ هزار و ۱۷۱ واحدی روی پله ۷۴۲ هزار و ۹۶۳ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۵۱ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز سرمایه گذاری‌ها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۳۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «سیمان» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

شهر، افران و فردا۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شهر، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۸۶۴، تابان ۰۴ و کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا