بورس

یکه‌تازی خودرویی‌ها با «شاهین»/ بورس با شاخص‌سازها سبز شد

امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه شاخص کل بورس با رشد بیش از هفت هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۷۷
درصد افزایش داشت.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بورس امروز رشد هفت هزار و ۸۰۶ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید.

افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس


بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۷۷ درصد رشد داشت و به محدوده ۳۴۲ هزار و ۸۰۰ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۳۱۰ هزار و ۱۰۰ معامله به ارزش ۹۸ هزار و ۵۱۵ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای شستا، فولاد، فملی، خودرو، مبین، نوری، خساپا و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شپدیس، پارسان، کچاد، ومعادن و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس رشد کرد


در روز چهارشنبه شاخص فرابورس با کاهش ۹ واحدی به محدوده ۱۸ هزار و ۱۲۹ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۱۵۸ هزار و ۲۷۷ معامله بود.

امروز نمادهای شاوان، غصینو، صبا، فجهان، فرابورس، سمگا و دماوند بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای زاگرس، فزر، هرمز، مارون شجم نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای فزر، تجلی، سدبیر، کرمان، توسن، فرابورس و فجهان نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

بیش از سه درصد از نمادها معادل ۱۵۲ نماد رشد داشتند. ۴۲ نماد نیز روند نزولی به خود گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا