کسب و کار

پخش لوازم یدکی پراید برای فصل زمستان

چکیده : پخش لوازم یدکی پراید برای فصل زمستان

خودروی پراید برای اولین بار توسط شرکت کره‌ای کیاموتورز تولید شد. در سال ۱۳۷۲ در ایران توسط شرکت سایپا با نام پراید صبا و هاچ‌بک تولید و روانه بازار شد. پراید خودرویی سرشناس که همه اقشار جامعه ایرانی از جمله اقشار متوسط توانایی خرید آن را دارند.

آریاگستر یکی از شرکت های هست که در عرضه لوازم یدکی پراید مانند تیغه برف پاک کن پراید، انواع قطعات استارت پراید، موتور برف پاک کن پراید و دیگر محصولات این خودرو فعالیت گسترده در کشور دارد.

با قطعات و لوازم یدکی پراید آشنایی دارید؟

از آغاز تولید این خودرو تا به الان مدل‌های متنوعی طراحی و روانه بازار شده است. مثل پراید ۱۳۱، ۱۱۱، ۱۳۲، ۱۴۱، هاچ‌بک نسیم و پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت.

قطعات و لوازم یدکی تولید شده برای این مدل‌ها تقریبا با هم یکی هستند، فقط در برخی قطعات تفاوت وجود دارد، بنابراین زمانی که برای خرید لوازم یدکی پراید اقدام می‌کنید، بهتر است اطلاعات کافی در مورد لوازم جانبی آن داشته باشید.

معرفی لیستی از لوازم و قطعات یدکی پراید‌:

  • موتور برف پاک‌کن پراید: از اجزای مهم خودرو مخصوصا برای روزهای بارانی و برفی محسوب می‌شود. وظیفه آن کمک به تمیز کردن شیشه جلو اتومبیل در روزهای بارانی و برفی است. یکی از مهمترین قطعاتی که به عملکرد هر چه بهتر برف پاک کن کمک می‌کند، موتور برف پاک‌کن است که برای به حرکت در آوردن مکانیسم برف پاک‌کن ایجاد نیرو می‌کند.
  • تیغه برف پاک‌کن پراید: بخشی کوچک اما تاثیرگذار در رانندگی ایمن محسوب می‌شود. از آن جهت تمیز کردن شیشه خودرو استفاده می‌شود. در انواع ساده، برف گیردار و ژله‌ای تولید می‌شود. قیمت تیغه برف پاک کن پراید و دیگر خودرو ها بستگی به برند و کیفیت آن دارد.
تیغه برف پاک کن پراید امکو
  • استارت پراید: قطعه‌ای برقی و پیچیده متشکل از قطعاتی نظیر آرمیچر، زغال، دنده استارت، اتوماتیک استارت و… است. در واقع وسیله‌ای است برای روشن نمودن خودرو و عامل محرکه خودروی شما!
  • لنت ترمز پراید: هر نوع وسیله نقلیه‌ای اعم از سبک و سنگین دارای سیستم لنت ترمز است. پراید نیز جزو خودروهایی است که در کشور ما بیشترین جمعیت را به خود اختصاص داده است. در این بین از لوازم مصرفی که به صورت دوره‌ای باید تعویض گردد، لنت ترمز عقب و جلوی پراید است.
  • چهار شاخه فرمان پراید: از جمله قطعات مهم خودرو به حساب می‌آید. نقشی که این قطعه ایفا میکند؛ انتقال دستور ارسالی راننده به جعبه فرمان برای چرخش خودرو است.
  • واتر پمپ پراید: از مهمترین قطعات موتور خودرو که وظیفه آن مربوط به پمپاژ آب است. محل جایگیری آن روی سیلندر و کنار تسمه تایم است.
  • پروانه و فن پراید: ضروری‌ترین سیستم موجود در خودروها، سیستم خنک‌کننده آن است. مهمترین اجزای این سیستم شامل رادیاتور، واتر پمپ، ترموستات و پروانه خنک‌کننده یا همان فن است.

زمستان نزدیک است! از بررسی قطعات خودروی خود غافل نشوید

پراید همانند دیگر خودروها متشکل از لوازم و قطعات جانبی است که ممکن است به مرور دچار آسیب شوند و در پی آن خودرو نیز دچار مشکل گردد. بنابراین جهت رفع این موارد باید خودرو را بررسی کنید و اگر قطعه‌ای آسیب دیده پیدا کردید به دنبال تعویض یا تعمیر آن باشید. خودرو پراید در تیپ‌های مختلف ارائه می‌شود که همگی دارای قطعات و لوازم خاص خود هستند. این قطعات و لوازم یدکی در پنج بخش عمده: بدنه، برق و انژکتور، موتور و گیربکس، ترمز، فرمان و اتاقک دسته بندی می‌شود.

لوازم یدکی اورجینال پراید خود را از ما بخواهید!

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید و یا تعویض قطعات پراید توجه به اصل بودن آن است؛ چرا که کوچکترین تعلل در این امر خسارات مالی و جانی بسیاری را به همراه خواهد داشت. بعد از اورجینال بودن، کیفیت نیز حائز اهمیت است. همگی اینها به برند معتبر و پرفروش بستگی دارد.

قیمت استارت پراید امکو

بازرگانی آریا گستر مجموعه تجاری، خدماتی است که در زمینه تهیه، فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری از جمله پراید، پژو، پیکان، تیبا، سمند و نیسان فعالیت دارد. قیمت استارت پراید و دیگر لوازم پراید و خودروهای دیگر بستگی به کیفیت و اصل بودن آن  دارد. این شرکت با تکیه بر دانش مدیریتی که حاصل سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو کشور است؛ در اوایل دهه هشتاد شمسی شروع به فعالیت در زمینه توزیع محصولات به صورت گسترده در سراسر کشور نمود. از تولیدکنندگان نامی قطعات یدکی خودرو می‌توان به امکو اشاره کرد، فروشگاه آریا گستر نمایندگی فروش محصولات آن را بر عهده دارد.

فاکتورهای مهم محصولات امکو شامل موارد زیر می‌شود:

  1. کیفیت بالای محصولات
  2. عملکرد مناسب قطعات
  3. مقاومت و استحکام بالا
  4. طراحی و تولید استاندارد
  5. قیمت مقرون به‌صرفه

پراید طی سال‌ها تولیدات متنوعی را روانه بازار کرده است. پس بدیهی است که شاهد تنوع بسیار زیادی در قطعات و لوازم یدکی این خودرو در بازار باشیم. در این محتوا می‌توانید با قطعات ضروری و پرفروش پراید آشنا شوید و برای سفارش و خرید اقدام نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا