اجتماعی

۳ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه برای ۶ میلیون نفر که تحت پوشش بیمه سلامت نبودند اعتبار پیش‌بینی شده و تا کنون سه میلیون نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، رئیس مجلس گفت: مجلس در قانون بودجه برای ۶ میلیون نفر که تحت پوشش بیمه سلامت نبودند اعتبار پیش بینی کرد تا تمامی این افراد، رایگان و غیر حضوری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که دولت هم به موقع وارد شد و تا کنون سه میلیون نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند

صداوسیما به نقل قالیباف نوشت: همچنین برای بیماران صعب العلاج نیز کارتی صادر خواهد شد تا به طور ویژه تحت پوشش بیمه قرار گیرند که اکنون دولت در حال تدوین آیین نامه اجرایی آن است و قریب به ۵ هزار میلیارد تومان برای این این امر پیش بینی شده تا در این شرایط اقتصادی به عزیزانی که بیمار صعب العلاج دارند، کمکی شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا