سیاسی

تشکیل مجلس تازه نفس انقلابی در کنار دولت پر کار

صالح اسکندری در پیام نوروزی؛
🔺تشکیل مجلس تازه نفس انقلابی در کنار دولت پر کار امیدهای زیادی ایجاد کرده است

🔹صالح اسکندری استاد دانشگاه، عضو موسس و شورای مرکزی شریان و نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پیام نوروزی خود نوشت: تشکیل مجلس تازه نفس انقلابی در سال جدید در کنار دولت پرکار امیدهای زیادی جهت تحول مثبت، گره گشایی در امور اجرایی کشور و کاهش مشکلات معیشتی مردم پدید آورده است‌.
متن این پیام بدین شرح است؛
بسم‌اللَّه الرّحمن‌الرّحیم‌

یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

طلیعه بهار امسال مقارن با بهار قرآن و ماه مهمانی خدا است و این فرصت بی نظیری برای بهاری ساختن حال دل آدمیان در کنار سرسبز شدن طبیعت و رویش شکوفه ها و جوانه هاست. در هم تنیدگی بهار دلها و بهار طبیعت آن‌چنان شگرف است که به جز آداب و رسوم مشترک رمضان و نوروز در زمزمه دعاها هم این اشتراک و یگانگی قابل فهم است آنجا که در نوروز می خوانیم “حول حالنا الی احسن الحال” و در تعقیبات هر روزه نماز ماه مبارک رمضان می گوییم ” اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک” و انشاالله در بهار جان‌ها و بهار طبیعت شاهد رویش های دوباره و نو شدن انسانیت و تغییر احوالمان به احسن حالات باشیم.
اینجانب صمیمانه ترین تبریکات خود را حضور با سعادت شما گرامیان تقدیم می دارم و امیدوارم سال پیش رو توام با سلامتی، سال توفیقات روزافزون و سربلندی شما و همه ملت ایران باشد.
در سال آینده تشکیل مجلس تازه نفس انقلابی در کنار دولت پر کار امیدهای زیادی را برای تحول مثبت و گره گشایی در امور اجرایی کشور و کاهش مشکلات معیشتی مردم پدید آورده است. تقویت ارزش پول ملی کشور از طریق نظام ارزی ثابت، کاهش تورم، رونق تولید و افزایش صادرات از طریق مردمی سازی واقعی اقتصاد، حل مشکل مسکن و درهم تنیده دیدن آن با اشتغال، قانونگذاری و بستر سازی برای پیشرفت های علمی و فناورانه در مرزهای دانش از طریق تشکیل کمیسیون آینده در مجلس آتی، رفع مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، توجه بیش از پیش به حفظ محیط زیست و مواجهه خردمندانه با مخاطراتی نظیر کم آبی، آلودگی هوا، فرونشست زمین و … و تلاش برای توزیع متوازن منابع در کشور از طریق اتخاذ سیاست سرزمینی و الزامات آمایش سرزمین، سیاست خارجی متوازن و مقابله با آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی و … جز با همدلی و هم افزایی دولت انقلابی و مجلس انقلابی و جلب مشارکت مستمر مردم ممکن نیست.
در پایان از خداوند متعال مسئلت دارم که انشاالله سال ۱۴۰۳ مردم ایران و عموم مسلمین جهان به خصوص مردم مظلوم و مقتدر غزه را مشمول خیر، برکت و رحمت واسعه خود قرار دهد و شیرینی “خیر کثیر” که ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف است را به کام همه مؤمنین و مومنات بنشاند انشاالله

ایام عزت و صحت مستدام
صالح اسکندری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا