بورس

پیش‌ بینی بورس هفته اول اسفند (اینفوگرافیک)

شاخص کل بورس تهران در هفته‌ای که گذشت، افت بیش از دو درصدی داشت. کارشناسان در گفتگو با تجارت‌نیوز معاملات هفته آینده‌ بورس را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس برخلاف هفته اخیر روند نزولی تجربه کرد. شاخص کل بورس تهران هفته اخیر روی عدد یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحدی بود و این هفته به یک میلیون و ۵۲۴ هزار واحدی رسید و افت ۲.۲ درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد.

در سوی دیگر بازار نیز شاخص هم‌وزن همسو با شاخص کل بورس حرکت کرد و افت ۲.۲ درصدی داشت. همچنین شاخص فرابورس به رسیدن به ارتفاع ۱۹ هزار و ۹۱۳ واحدی، کاهش ۱.۸ درصدی را ثبت کرد.

این هفته نیز همانند هفته اخیر شاهد خروج نقدینگی در چهار روز کاری بودیم و طبق این موضوع روز یکشنبه ۳۶۱ میلیارد تومان، روز دوشنبه ۱۷۴ میلیارد تومان، روز سه‌شنبه ۵۰۴ میلیارد تومان و روز چهارشنبه ۳۵۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج شد. در نهایت این هفته هزار و ۳۹۷ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از بازار سرمایه ثبت شد.

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس

در هفته اخیر شاخص کل بورس روند نزولی داشت و به همین واسطه کارشناسان عقیده دارند که مسیر شاخص در هفته آینده چندان مثبت نخواهد بود. تنها شاخص کل مسیری متعادل را طی می‌کند و صنعتی نیز نمی‌تواند پیشتاز معاملات باشد؛ تنها برخی از تک‌ سهم‌ها روند مثبتی تجربه خواهند کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا