کسب و کار

کاربرد ها و ویژگی های سیلیکات سدیم در کاشی و سرامیک

بسیاری از اقلام و وسایل محیط پیرامون ما، با استفاده از ترکیبات خاصی تولید و به بازار های کشور ایران ارائه می شوند. در برخی از این محصولات، به طور پیوسته از یک ترکیب استفاده شده است. سیلیکات سدیم به عنوان یکی از این ترکیب ها شناخته شده که در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارد. یکی از صنعت هایی که سیلیکات سدیم در آن نقش زیادی را ایفا می کند، صنعت کاشی و سرامیک کشور است. سیلیکات سدیم در کاشی و سرامیک نقش موثری را اجرا کرده و تاثیر زیادی را در تولید بهتر این محصول داشته است.

در سال های اخیر با مهم تر شدن نقش سیلیکات سدیم در کاشی و سرامیک و سایر صنایع، میزان تولید این محصول افزایش یافته است. در پی این موضوع، شرکت های تولیدکننده سیلیکات سدیم افزایش یافته اند و میزان تولید خود را بالاتر برده اند. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا آشنایی لازم را با این پودر جامد داشته باشید. کسب اطلاعات لازم در رابطه با این محصول، تاثیر زیادی را در سطح کیفی خرید شما دارد. پیشنهاد می کنیم تا با شناخت کامل سیلیکات سدیم در کاشی و سرامیک، به خرید آن بپردازید.

نقش سیلیکات سدیم در کاشی و سرامیک چیست؟

به طور کلی، تولیدکنندگان کاشی و سرامیک به منظور ایجاد استحکام در بدنه خام محصول سرامیکی و محکم کردن ترکیب بدنه، جزو وظایف سیلیکات سدیم می باشد. ماده های اولیه به کار رفته در سرامیک و کاشی باید توسط محلولی روان شوند. تنها ماده ای که می تواند به صورت مقرون به صرفه به روان کردن این مخلوط بپردازد، سیلیکات سدیم ها هستند. استفاده از سیلیکات سدیم در این مخلوط تاثیر زیادی را در جلوگیری از ترک خوردن کاشی و سرامیک ها دارد. همچنین این محصول موجب می شود تا ترکیب مخلوط اولیه کاشی و سرامیک چسبنده تر شود.

تولید کاشی به وسیله سیلیکات سدیم

بسیاری از محققین بر این باور هستند که سیلیکات سدیم به عنوان یک ماده اتصال دهنده فوق العاده قوی در صنعت کاشی و سرامیک نقش دارد. همچنین این محصول در یکنواخت سازی مخلوط اولیه تاثیر زیادی را می گذارد. توجه داشته باشید که سیلیکات سدیم غیر ساینده بوده و پس از پخت کاشی نیز، هیچ گونه اثری را از خود بر جای نمی گذارد.

آیا هزینه­های تولید کاشی و سرامیک در صورت استفاده از این ماده کاهش می یابد؟

ماده های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که به عنوان روان کننده مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک شناخته می شود. اما سیلیکات سدیم در کاشی و سرامیک نقش بهتری را به نمایش گذاشته و می تواند علاوه بر تاثیرگذاری مثبت، در کاهش هزینه ها موثر باشد.

 این محصول به دلیل تولید عمده قیمت مناسبی را به خود اختصاص داده است. چرا که در صنعت های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته و همین مسئله موجب شده تا بسیاری از شرکت ها ملزم به استفاده از آن باشند. در چنین شرایطی تولیدکننده باید یک قیمت مناسب را برای آن در نظر بگیرد تا تورم در بازار های کشورمان ایجاد نشود.

سیلیکات سدیم را از مجموعه ما بخواهید!

همان طور که متوجه شدید، سیلیکات سدیم به عنوان یکی از ماده های ارزشمند در تمامی جهان شناخته می شود. کاربرد سیلیکات سدیم سبب شده تا مراکز و کارخانجات زیادی در سراسر کشور ایران به این ماده ارزشمند اهمیت دهند. اما خرید این محصول نیز یک مسئله مهم و اساسی تلقی شده که نباید از هر مجموعه نامعتبری انجام گیرد.

شرکت صنایع سیلیکات ایران توانسته است در سال های اخیر به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سیلیکات سدیم در کشور ایران شناخته شود. مجموعه سیلیکات ایران با داشتن سابقه لازم در این زمینه، و ارائه قیمت های مطلوب به مردم کشور ایران، شرایط خرید این محصول را آسان کرده است.

شما نیز می توانید برای خرید این محصول به وب سایت شرکت صنایع سیلیکات ایران مراجعه کرده و آن را با بالاترین کیفیت ممکن تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما در تلاش هستند تا با ارائه اطلاعات لازم در رابطه با ماده سیلیکات سدیم، سطح کیفی خرید شما را بهبود بخشند.

 از این رو پیشنهاد ما این است تا پس از کسب اطلاعات لازم از این محصول، نسبت به خرید آن به صورت غیرحضوری اقدام کنید. قطعا خرید سیلیکات سدیم به صورت غیرحضوری سبب صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

https://iransilicate.com/کاربرد سیلیکات سدیم در صنایع مختلف

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا