فرهنگی

کتاب هرگز سازش نکنید به چاپ دوم رسید

انتشارات سما “کتاب هرگز سازش نکنید” اثر کریس واس و ترجمه رحیم غلامی را برای دومین بار به چاپ رسانده است. این کتاب در ۱۰ فصل، ۲۵۶ صفحه‌ و در قطع رقعی در بازار نشر توزیع شده است.

به گزارش روند بازار، “کتاب هرگز سازش نکنید” که به چاپ دوم رسیده است، ده فصل دارد و هر فصل از آن، فصل پیش از خود را شرح می‌دهد.
هر فصل با داستان پرشتابی درباره مذاکره با گروگانگیران شروع و سپس موشکافی خواهد شد تا معلوم شود چه عواملی نتیجه بخش بودند و چه عواملی نتیجه بخش نبودند.
نویسنده کتاب، کریس واس، یکی از برترین استادان و فعالان حوزه فن مذاکره و مهارت های گفتگو است. او هم اکنون در دانشکده کسب و کار کالیفرنیای جنوبی و دانشکده کسب و کار جورجیا تاون به تدریس اشتغال دارد. او پیش از این، مذاکره کننده ارشد اف‌بی‌آی پلیس فدرال آمریکا بوده است. کتاب حاضر حاصل تجربیات چندین ساله وی از شرکت در مذاکرات حساس و پیچیده است تا مذاکره کردن و برنده شدن در این زمینه را به مخاطبان کتاب بیاموزد. 

بطور خلاصه می‌توان گفت این کتاب در زمینه آموزش اصول و فنون مذاکره و کسب و کار معرفی شده است و از جمله کتابهای پرفروش آمازون و نیویورک تایمز به شمار می رود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا