کسب و کار

گردویی که شکاندم و پولدار شدم

ثروت مانند آب دریاست، هرچقدر بیشتر بنوشیم، بیشتر تشنه می‌شویم. همین باعث شد تا من کسب و کارم را که تجارت گردو بود رونق دهم. سود فراوانی کسب کردم. به یکی از ثروتمندان منطقه تبدیل شدم. خدا را شاکرم که این تجارت را سر راه من قرار داد و اکنون میخواهم ذره ای از این تجربیات را با شما نیز به اشتراک بگذارم.

گردو با پوست مراغه

مطالعات متعدد نشان دهنده خواص گردو با پوست مراغه و ترکیب غنی آن است که به حفظ سلامت قلب کمک می کند و این محصول دارای مغزی سفید و پوستی نازک است. یرا حاوی درصد بالایی از چربی های خوش خیم است که از نظر علمی به عنوان کلسترول خوب شناخته می شود و افزایش آن منجر به پیشگیری از بیماری های قلبی و کاهش مضرات می شود. خرید گردو مراغه به صورت عمده به شما کمک می کند تا خریدی به صرفه داشته باشید زیرا امروزه گردو بین مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گردو به دو روش به فروش می رسد که از آن ها می توانیم به با پوست و بدون پوست که تفاوتی بین این دو روش وجود ندارد زیرا هردو گردو مراغه هستند.

گردو تازه با پوست قهوه ای

بهترین زمان برای برداشت انواع گردو تازه با پوست قهوه ای در فصل پاییز می باشد که در این فصل، در قم جشن برداشت گردو نیز گرفته می شود. گردوی قم به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، به عنوان یکی از مرغوب ترین گردو های کشور مطرح است و همه ساله میزان قابل توجهی از آن نیز به بخش صادرات، اختصاص پیدا می کند. گردو دارای انواع مختلفی می باشد که بیشتر بر اساس خصوصیات ظاهری و یا حتی منطقه کشت و تولید آن نام گذاری می شوند. گردوی قم نیز یکی از انواع گردو های تولید داخل می باشد که با دارا بودن کیفیت بسیار مطلوب، در جهان شناخته شده است. در مناطق مختلفی از کشور و بر اساس خصوصیات آب و هوایی هر منطقه، انواع مختلف گردو کشت می شود که در قم نیز به دلیل مساعد بودن شرایط برای رشد، کشت انبوه گردو صورت می گرد. گردوی قم همواره دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد به طور مثال گردوی این منطقه همواره به گردو یوست کاغذی معروف است و این بدان معنا است که پوسته این نوع گردو نازک است که مطلوب می باشد.

گردو تازه با پوست قهوه ای 

گردو با پوست چوبی

گردو با پوست چوبی فواید سلامتی متعددی دارد، یکی از آن ها این است که برای مراقبت از مو فوق العاده است در واقع، بسیاری از شامپوها حاوی عصاره گردو و روغن گردو هستند. گردو همچنین منبع خوبی از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است و خوردن آن اثرات مثبت متعددی بر سلامت انسان دارد. از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، جلوگیری از سرطان و افزایش عملکرد حافظه. گردو منبع خوبی از اسیدهای چرب مفید و ویتامین E است که برای دفاع بدن در برابر سرطان ضروری است، همچنین عملکرد سیستم ایمنی، استخوان ها و نورون های بدن را بهبود می بخشد.

گردو با پوست چوبی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا