کسب و کار

۱۰ تا از پرفروش ترین عروسک حیوانات پولیشی در بازیکده

پرفروش ترین عروسک حیوانات پولیشی سال چه ویژگی هایی دارند؟ اگر هنوز نتوانستید عروسک حیوانات پولیشی مدنظر خود را انتخاب کنید. نگاهی به لیست ۱۰ تایی از پروفروش ترین عروسک ها بیندازید. در این مقاله سعی کردیم علاوه بر مشخصات و ابعاد به قیمت عروسک حیوانات (البته حدودی) اشاره کنیم. این لیست شامل عروسک پولیشی هایی است که شما می توانید در سایت فروشگاه اسباب بازی بازیکده تنوع اسباب بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه را مشاهده کنید.

برخلاف عروسک حیوانات کوچک برخی دیگر مانند عروسک های خرسی در ابعاد خیلی بزرگ طراحی می شوند. عروسک خرس برای ولنتاین از پرفروش ها و محبوب ترین ها است. با توجه به اینکه ترندترین عروسک ولنتاین ۲۰۲۰ در بازار معرفی و با استقبال زیادی روبرو شد، با کمی خلاقیت در ساخت عروسک خرس ولنتاین، رقابت میان کمپانی های تولید عروسک ولنتاین ۲۰۲۱ بیشتر شد.

قیمت پرفروش ترین عروسک حیوانات پولیشی ۱۴۰۱

عروسک خرس بزرگ ولنتایناز ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
عروسک حیوانات خرس صورتیاز ۱۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
عروسک حیوانات آقای خرگوشاز ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
عروسک پولیشی خرس تنبلاز ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
عروسک بالشتی تمساحاز ۲۰۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
عروسک دریایی پاتریکاز ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
عروسک پولیشی الاغاز ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
عروسک پولیشی سگ پودلاز ۲۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
عروسک پولیشی پاتریک ستاره ایاز ۱۴۰۰۰۰ تا ۶۱۶۰۰۰ تومان
عروسک پولیشی گربه صورتیاز ۲۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان

بررسی مشخصات پرفروش ترین عروسک حیوانات پولیشی

با توجه به اینکه عروسک ها در بازی کودکان ، نقش بسیاری دارند، بهتر است هنگام خرید، در انتخاب آن ها دقت کنید. مشخصات و ویژگی هایی که دارند، متریال ساخت و تولید، ابعاد و همچنین برند تولید کننده بر قیمت آن ها تاثیر گذار است. با این وجود تعدادی از عروسک های حیوانات پولیشی در سایت فروش اسباب بازی بازیکده در لیست ۱۰ تایی پرفروش ترین عروسک حیوانات پولیشی قرار گرفته است. در لیست زیر به بررسی ویژگی ها و قیمت حدودی هر کدام می پردازیم.

عروسک خرس بزرگ ولنتاین

عروسک خرس بزرگ ولنتاین که با اسم خرس تدی در بازار اسباب بازی ایران شناخته شد، در روز ولنتاین فروش چشم گیری دارد. باکس خرس ولنتاین که شامل عروسک خرس خیلی بزرگ تا عروسک های پولیشی انگشتی هستند که هر کسی با توجه به سلیقه خود انتخاب می کند. هنگام خرید عروسک خرس ولنتاین علاوه بر قیمت به متریال ساخت و الیافی که مورد استفاده قرار گرفته است، توجه کنید. ترجیحا عروسک حیوانات پولیشی ضد حساسیت را انتخاب کنید. از جنس الیاف درون عروسک مطمئن شوید که الیاف طبیعی بکار رفته است. هر چقدر عروسک خرس ولنتاین مورد نظر شما، کیفیت بالاتری داشته باشند، به طبع قیمت بیشتری هم خواهند داشت.

عروسک ولنتاین پولیشی

عروسک حیوانات خرس صورتی

عروسک حیوانات خرس صورتی با توجه به اینکه رنگ مورد علاقه بسیاری از دختران است، اسباب بازی فروشی بازیکده هم به عنوان عروسک پولیشی دخترانه آن را عرضه می کند. این عروسک ابعاد کوچک و متوسط دارد و با توجه به ابعاد قیمت های متفاوتی خواهند داشت. همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت عروسک حیوانات خرس صورتی علاوه بر اینکه پرفروش است، قیمت نسبتا مناسبی دارد.

عروسک حیوانات آقای خرگوش

یکی از عروسک های حیوانات که در اواخر سال ۱۴۰۱ فروش بالایی داشت، عروسک حیوانات آقای خرگوش بود. این عروسک از پولیش تولید شده و الیافی که برای پر کردن آن استفاده شده، ضد حساسیت و طبیعی است. برای هدیه سال ۱۴۰۲ یک هدیه فوق العاده برای کودکان است.

عروسک پولیشی خرس تنبل

اگر کارتون زوتوپیا را دیده باشید، عروسک پولیشی خرس تنبل برایتان جذابیت خاصی خواهد داشت. این حیوانات به دلیل ویژگی جالبی که سرعت حرکت دارند، بسیار محبوب شدند. در این مواقع سایت فروش اسباب بازی بازیکده برای رضایت مشتریان خود این مدل عروسک های پولیشی حیوان را وارد بازار می کند.

عروسک حیوانات خرس تنبل

عروسک بالشتی تمساح

عروسک بالشتی تمساح، هر چند در دسته مدل بالشتی قرار دارد و بیشتر برای خواب کودکان و حتی در خرید سیسمونی از آن استفاده می کنند اما به دلیل جنس پولیش در دسته عروسک حیوانات پولیشی هم جای می گیرد. کاربرد خاص این عروسک بالشتی تمساح دلیل اصلی قرار گیری در لیست پرفروش ترین ها بود و البته طراحی و کیفیت بالای آن که با توجه به استانداردهای جهانی تولید شده است.

عروسک دریایی پاتریک

عروسک دریایی پاتریک یکی دیگر پیشنهاد بازیکده برای خرید اسباب بازی آنلاین است. شما هم می توانید این مدل در فروشگاه و با ابعاد گوناگونی مشاهده کنید. قیمت عروسک حیوانات دریایی با توجه به اینکه در ابعاد مختلف طراحی و تولید شدند، قطعا قیمت متفاوتی هم خواهند داشت.

عروسک پولیشی الاغ

لباس هایی که برای عروسک پولیشی الاغ مورد استفاده قرار گرفته از ویژگی های مهم در طراحی عروسک های پولیشی است که این دسته عروسک ها را برای کودکان و حتی بزرگسالان جذاب می کند. علاوه بر اینکه قیمت مناسب و طراحی زیبایی دارد، کیفیت متریال تولید آن یکی دیگر از مشخصه های مهم در فروش بالای آن است.

عروسک پولیشی سگ پودل

سگ پودل به عنوان یکی از زیباترین ژن های سگ است به دلیل جذابیت زیاد، مدل آن به صورت پولیشی شبیه سازی شدند. یکی از انواع عروسک های حیوانات سگ های پودل است که برای کودکان علاقه مندان به این نژاد از سگ هدیه خوبی است. نوع پولیش این عروسک ها کمی متفاوت است اما با توجه به اینکه تمام محصولات سایت فروش اسباب بازی بازیکده وارداتی و با کیفیت هستند، از الیاف و متریال ضد حساسیت استفاده می کنند.

عروسک شخصیت پاتریک ستاره ای

کارتون پرطرفدار پاتریک در میان کودکان و بزرگسالان پرطرفدار است. به طوری که تولید کننده های عروسک فروشی با یکدیگر در طراحی و تولید عروسک شخصیت پاتریک ستاره ای در رقابت بودند. عروسک های شخصیت پولیشی از جمله وسایل بازی است که بسیاری از کودکان با آن ارتباط عمیق تری برقرار می کنند و به همین دلیل بیشتر آن ها را به همراه دارند. بنابراین متریال ساخت عروسک شخصیت کارتونی بسیار مهم است.

عروسک پولیشی گربه صورتی

رنگ صورتی به عنوان نماد در تمام اسباب بازی های دخترانه و رنگ آبی به عنوان اسباب بازی های پسرانه شناخته شده است. عروسک حیوانات گربه صورتی دیگر نمونه عروسک هایی است که برای سرگرمی دختر بچه های علاقه مند به عروسک پولیشی ساخته شده است. جدول قیمت هم نشان دهنده قیمت عروسک حیوانات گربه صورتی است که مناسب هدیه و مقرون به صرفه می باشد.

جمع بندی

در پایان این مقاله از شما متشکریم که این مقاله را دنبال کردید. علاوه بر شناخت پرفروش ترین عروسک حیوانات پولیشی می توانید به عنوان یک راهنمای خرید برای انتخاب کالای با کیفیت در نظر بگیرید.

منبع: www.bazikadeh.com

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا