کسب و کار

۵ دلیل برای خرید مبل بادی!

امروزه تجهیزات و وسایل بادی در میان مردم بسیار محبوب و پرفروش هستند. به طوری که گروه های سنی مختلفی از این وسایل استفاده میکنند. یکی از این وسایل که در سال های اخیر توانسته تا نظر تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کند، مبل های بادی هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا بیشتر با مبل بادی آشنا شویم و انواع آن را به شما دوستان گرامی معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مبل بادی چیست؟

همانطور که میدانید مبلمان منزل همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین لوازم خانه به شمار رفته اند. اکنون و در جوامع مدرن انسانی که صنعت مد و فشن پیشرفت های بسیاری کرده است، بیشتر از اینکه به کیفیت وسایل توجه شود به زیبایی آنها توجه میشود. از این رو مبل هایی که امروزه در بازار عرضه میشوند خیلی راحت نبوده و در اثر نشستن طولانی مدت روی آنها ممکن است کمردرد و یا درد هایی از این دست به سراغ شما آید. 

در صورتی که شما نیز از مبل های خشک که نشستن روی آنها راحت نیست خسته شده اید، پیشنهاد ما به شما استفاده و خرید مبل بادی است. مبل های بادی همان گونه که از اسمش هم مشخص است با استفاده از باد پر میشود. به همین دلیل هم بسیار نرم و راحت است. همچنین شما قادر خواهید بود تا از مبل های بادی در کمپینگ، مسافرت، استخر ها و… نیز استفاده کنید. 

چرا باید مبل بادی بخرم؟

در قسمت های بالاتر این مقاله نیز اشاره کردیم که یکی از ویژگی های بارز مبل های بادی راحتی آن است. بر اساس نظر پزشکان افرادی که به کمردرد و یا درد هایی از این دست دچار هستند بهتر است تا روی مبل های بادی بنشینند. چرا که مبل های بادی فشاری به کمر شما وارد نمیکنند.

چرا باید مبل بادی بخرم؟

از دیگر ویژگی های مبل های بادی میتوانیم به راحتی حمل و نقل آن اشاره کنیم. مبل های بادی بسیار سبک بوده و در حالتی که خالی از باد باشند اندازه کوچکی نیز دارند. به همین سبب شما اگر قصد داشته باشید تا از این مبل ها در فضای بیرون منزل استفاده کنید، میتوانید به راحتی آنها را خالی از باد کنید و در خودرو خود قرار دهید. 

مبل های بادی در طرح، رنگ و ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند. شما عزیزان میتوانید با توجه به نیاز های خود و همچنین عوامل دیگری نظیر بودجه و فضایی که قصد استفاده از مبل را دارید، نسبت به خرید مبل بادی قیمت مناسب اقدام کنید. 

مبل بادی از جنس موادی به نام PVC تولید میشوند. استفاده از این مواد به منظور ساخت مبل های بادی سبب شده تا مقاومت آنها در مقابل اشیا خارجی افزایش پیدا کند. همچنین PVC به عنوان ماده ای ضد حساسیت، ضد آب و… شناخته میشود. یکی دیگر از مزایایی که استفاده از ماده PVC در مبل های بادی دارد، قابلیت شست و شوی آن میباشد. همانطور که عرض کردیم ممکن است شما قصد داشته باشید تا از مبل خود در محیط بیرون از خانه استفاده کنید. به این دلیل مبل شما باید به گونه ای باشد که قادر باشید تا در صورت کثیفی آن را تمیز کنید. استفاده از مواد PVC در مراحل ساخت این مبل ها سبب میشود تا شما قادر باشید به راحتی آن را بشویید.

انواع مبل های بادی

امروزه برند های مختلفی محصولات بادی و مخصوصا مبل های بادی که یکی از محبوب ترین آنها است را تولید میکنند. به همین سبب نیز این محصولات در بازار های جهانی دارای تنوع بسیار بالایی هستند. در ادامه قصد داریم تا انواع مبل های بادی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع مبل های بادی
  1. مبل بادی تخت شو: احتمالا تا کنون مبل هایی را مشاهده کرده اید که تخت شو بوده و شما قادر هستید تا روی آنها دراز بکشید. مبل بادی تخت شو مناسب خانه هایی است که کوچک هستند و مشکل کمبود فضا دارند. شما با خرید مبل های بادی تخت شو قادر خواهید بود تا در طول روز که نیازی به تخت ندارید آن را جمع کرده و به صورت مبل درآورید. اما حین شب که قصد خواب دارید، میتوانید با تبدیل آن به تخت روی مبل تخت شو خود دراز بکشید!مبل بادی تخت شو در جوامع امروزه که خانه مردم فضای کوچکی دارد بسیار محبوب میباشد. شما نیز در صورتی که خانه‌تان فضای کافی برای قرار دادن تخت را ندارد میتوانید از مبل های بادی تخت شو استفاده کنید.
  2. مبل های بادی پشتی دار: مبل های بادی که دارای پشتی هستند برای سلامت کمر شما بسیار مفید میباشند. این مدل از مبل های بادی دارای ارتفاع پشتی بیشتری نسبت به دیگر مدل های رایج مبل هستند. به همین دلیل هم شما حین نشستن روی آنها قادر خواهید بود تا به پشتی آن تکیه دهید. مبل های بادی پشتی دار برای استراحت و ریلکس کردن مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید از این مبل ها در کنار استخر، آفتاب گرفتن، کنار دریا و… استفاده کنید.
  3. مبل های بادی زیرپایی دار: برخی دیگر از مدل های مبل بادی دارای قسمتی برای قرار دادن پا های شما هستند. شما میتوانید تا با بیرون کشیدن این قسمت پا های خود را روی آن بگذارید. این دسته از مبل های بادی به دلیل توجه ویژه ای که به راحتی شما دارند از جمله مدل های پرفروش به شمار میروند. 
  4. مبل بادی رسمی: نوع دیگری از مبل های بادی در بازار وجود دارد که دارای جلوه ای شیک و مدرن است. مدل های معرفی شده در قسمت بالا شاید خیلی ظاهر زیبایی نداشته باشند. اما این در صورتی است که مبل های بادی رسمی دارای ظاهری شیک بوده هستند. بسیاری از افرادی که از مبل های بادی استفاده میکنند از این مورد گله کرده اند که وقتی مهمان به منزل آنها می‌آید مجبور هستند تا مبل خود را جمع کنند. اما شما با خرید این مدل از مبل های بادی دیگر نیازی ندارید تا مبل خود را جمع کنید. 

جنس این دسته از مبل های بادی از چرم میباشد. مبل بادی چرمی استحکام خوبی در مقابل ضربه و فشار دارد. همین عامل نیز سبب شده تا کمپانی های زیادی از چرم در تولید مبل خود استفاده کنند. 

ایرکوک؛ بهترین سایت خرید مبل بادی!

فروشگاه ایرکوک به آدرس www.airkook.com در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و به صورت تخصصی در زمینه وسایل و تجهیزات بادی فعالیت میکند. دفتر وبسایت ایرکوک در شهر های تهران و کرج بوده شما قادر هستید تا به صورت حضوری نیز به منظور مشاهده وسایل مختلف به فروشگاه ما مراجعه کنید. فروشگاه ایرکوک از ابتدا فعالیت خود را با هدف رساندن اجناس درجه یک از برند های معتبر به مردم شروع کرده و اکنون پس از گذشت ۷ سال در کار خود موفق بوده است.

در این مقاله سعی کردیم تا شما دوستان و همراهان گرامی را بیشتر با مبل بادی و انواع آن آشنا کنیم. شما عزیزان در صورتی که سوال و یا ابهامی در مورد نحوه خرید از سایت ما دارید، میتوانید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل کنید. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا