دانش و فناوری

مشخصات کامل گوشی هواوی Nova 11 SE در آستانه رونمایی فاش شد

در آستانه رونمایی گوشی هواوی Nova 11 SE، اطلاعات کاملی از نمایشگر، قیمت و سایر ویژگی‌های این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

روند بازار – به‌نظر می‌رسد هواوی در حال کار روی Nova 12 و Nova 12 پرو برای بازار چین است. گفته می‌شود این گوشی‌ها ترتیب از پردازنده Kirin 830 و Kirin 9000s بهره خواهند برد. طبق برخی شایعات این محصولات ماه نوامبر برای بازار چین معرفی می‌شوند و امکان دارد غول فناوری چینی در ماه جاری گوشی دیگری از سری Nova به‌نام Nova 11 SE را نیز معرفی کند. دستگاه مذکور قبلاً در پایگاه داده‌ی TENAA رؤیت شده بود و اکنون مشخصات کامل آن دردسترس قرار گرفته است.

طبق اطلاعات فاش‌شده، هواوی Nova 11 SE از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره خواهد برد و از رنگ‌های ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند به تراشه‌ای ناشناس با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود و از ۴G پشتیبانی می‌کند. البته طبق مشخصات تراشه‌ی مذکور احتمال دارد با اسنپدراگون ۷۷۸ یا ۶۸۰ مواجه باشیم.

طبق اعلام افشارگری به‌نام Fixed focus digital، گوشی Nova 11 SE به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS 4.0 را اجرا خواهد کرد و در چند مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. این دستگاه همچنین به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز خواهد شد و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از ۳C، از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی هوشمند Nova 11 SE هواوی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در بخش پشتی این محصول نیز شاهد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. ابعاد این دستگاه ۱۶۲٫۳۹ در ۷۵٫۴۷ در ۷٫۳۹ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۸۴ گرم اعلام شده است.

هواوی Nova 11 SE به‌عنوان جانشین Nova 10 SE در سه رنگ مشکی، سفید و سبز به‌بازار عرضه خواهد شد. قیمت گوشی هواوی سال گذشته ۲۱۸ دلار بود و احتمالاً Nova 11 SE نیز با همین قیمت دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا