کسب و کار

آیا عمل بلفاروپلاستی دائمی است؟کلینیک مارال

همیشگی بودن تاثیر عمل بلفاروپلاستی پرسشی است که ذهن بسیاری از افراد داوطلب این عمل جراحی را به خود مشغول کرده است. برای درمان افتادگی پلک در تهران روش‌های مختلفی وجود دارد، اما بیشتر این روش‌ها موقتی هستند و وضعیت افتادگی پلک‌ها را از شش ماه تا یکی دو سال بهتر می‌کنند. درمان دائمی افتادگی و پف پلک‌ها تنها با یک روش امکان‌پذیر است و آن هم عمل بلفاروپلاستی در تهران است. با انجام این جراحی در کلینیک مارال تا سال‌ها پلک‌هایی جوان و شاداب خواهید داشت.

عمل بلفاروپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

جراحی افتادگی پلک برای افرادی مناسب است که شرایط مختلفی داشته باشند:

* افرادی که پلک آنها تا حدودی روی عنبیه یا بخش رنگی چشمشان را پوشانده است. برای تشخیص این مسئله می‌توانید به‌طور مستقیم به آینه‌ای در روبه‌روی خود نگاه کنید. در شرایط عادی نباید این بخش از چشم‌های شما با پلکتان پوشیده شود. افتادگی پلک‌ها بر روی عنبیه بینایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این مسئله می‌تواند باعث آب‌ریزش از چشم یا خشکی چشم هم بشود.

* در شرایطی که افتادگی پلک شما به‌گونه‌ای باشد که باعث ‌شود برای دیدن بهتر و داشتن زاویه دید بیشتر سر خود را به عقب ببرید. در این صورت شما نیز باید برای درمان افتادگی پلک در تهران به یک کلینیک معتبر مانند کلینیک مارال مراجعه کنید.

* اگر دچار افتادگی پلک شده‌اید، اما این ناهنجاری تاثیری روی بینایی شما نگذاشته باشد، باز هم می‌توانید کاندیدای عمل بلفاروپلاستی در تهران باشید. بسیاری از افرادی که برای درمان افتادگی پلک به پزشکان متخصص مراجعه می‌کنند، مشکل بینایی ندارند و تنها برای داشتن چهره‌ای زیباتر رو به این درمان می‌آورند.

عمل بلفاروپلاستی چیست و چرا درمان قطعی افتادگی پلک با آن ممکن است؟

بلفاروپلاستی نوعی عمل جراحی برای برطرف ساختن دلایلی است که باعث افتادگی و پف پلک‌های شما شده‌اند. دلایل مختلفی باعث افتادن پلک‌ها می‌شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اما برای درمان قطعی افتادگی پلک در تهران یک راه بیشتر وجود ندارد و آن هم عمل بلفاروپلاستی است.در این جراحی پزشکان چند تغییر مهم روی پلک‌های بالا و پایین شما ایجاد می‌کنند. همین تغییرات رمز برطرف شدن افتادگی پلک‌ها و دستیابی به زیبایی بیشتر چهره شما است.

تغییرات پلک‌های بالا در عمل بلفاروپلاستی پلک بالا:

پزشکان در عمل بلفاروپلاستی پلک‌های بالا تغییرات مختلفی روی آنها به وجود می‌آورند:

-۱ با برش زدن پلک‌ها، پوست اضافه آنها را جدا می‌کنند تا پلک‌های شما کوتاه‌تر از قبل شود. در نتیجۀ این کار، پلک‌های بالا در زمان باز بودن چشم، حالتی صاف‌تر از قبل پیدا می‌کنند. بالاتر قرار گرفتن پلک‌ها نیز نتیجه عمل بلفاروپلاستی در تهران و کوتاه شدن پلک‌ها است. این کار چشم‌ها را کمی بازتر و درشت‌تر می‌کند.

-۲ سه ماهیچه اصلی در زیر بافت پلک‌های بالا وجود دارند که به بالا ماندن پلک‌ها کمک می‌کنند. ضعیف شدن این ماهیچه‌ها یا آسیب دیدن تاندون‌های آنها یکی دیگر از دلایل افتادگی پلک‌های بالا است. در درمان افتادگی پلک در تهران، ماهیچه میانی از بافت پلک‌های بالا خارج می‌شود.

-۳ پزشکان متخصص ما در کلینیک مارال پف پشت پلک‌ها را هم در این جراحی از بین می‌برند. برای این کار چربی اضافی جمع‌شده در پشت پلک‌ها را خارج می‌کنند. محو شدن پف پشت پلک‌ها یکی دیگر از کارکردهای مهم عمل بلفاروپلاستی در تهران است. در نتیجۀ این عمل چهره شما دیگر حالت خستگی و خواب‌آلودگی گذشته را نخواهد داشت.

تغییرات پلک‌های پایین در عمل بلفاروپلاستی پلک پایین:

تغییراتی مختلفی هم در جراحی بلفاروپلاستی پلک‌های پایین در کلینیک مارال تهران صورت می‌گیرد:

۱- پوست پلک پایین در زیر خط پلک برش زده می‌شود و پوست اضافه و شل‌شده پلک‌ها جدا می‌شود. پس از آن چربی‌های اضافی جمع‌شده در زیر پلک‌ها نیز خارج می‌شوند. این کار باعث می‌شود تا افتادگی و پف زیر پلک‌ها برطرف شود. پس از آن دیگر چربی‌های زیر پلک‌ها همانند غده‌ای خودنمایی نمی‌کنند.

۲- برطرف شدن افتادگی پلک‌های پایین با خارج شدن ماهیچه‌های اضافی زیر پلک‌ها کامل می‌شود. درمان افتادگی پلک در تهران کمی از چروک زیر پلک را هم کاهش می‌دهد.

بلفاروپلاستی پلک فوقانی

آیا نتایج عمل بلفاروپلاستی در تهران دائمی است؟

در پاسخ به پرسش دائمی یا موقتی بودن نتیجه جراحی بلفاروپلاستی باید ابتدا به یک نکته اشاره کنیم. در بیشتر موارد درمان افتادگی پلک در تهران با بلفاروپلاستی به‌دلیل بالا رفتن سن و افتادگی پلک‌های بالا و پایین شما صورت می‌گیرد. بلفاروپلاستی افتادگی و حتی پف پلک‌ها را برطرف می‌کند، اما روند پیری پوست متوقف نمی‌شود و همچنان ادامه دارد.

متاسفانه این عمل جراحی نمی‌تواند روند پیری پوست را متوقف کند، اما خوشبختانه افتادگی پلک‌ها را درمان می‌کند. خبر خوب این است که عمل بلفاروپلاستی در تهران و در کلینیک مارال تا سال‌ها تاثیر خود را در چهره شما حفظ می‌کند. ماندگاری تاثیر این جراحی در صورت شما از ۷ تا ۱۵ سال برای پلک‌های بالا است. نکته جالب این است که این جراحی ممکن است برای پلک‌های پایین همیشگی باشد.

چه اقداماتی پس از عمل بلفاروپلاستی در تهران می‌تواند نتیجه این جراحی را ماندگار کند؟

با اقدامات مختلفی می‌توانید نتیجه درمان افتادگی پلک در تهران را بر روی چشم‌ها و چهره خود ماندگار کنید:

* در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

* در زیر آفتاب از کلاه‌های لبه‌دار یا نقاب‌های مخصوص آفتاب استفاده کنید.

* زدن ضدآفتاب را پیش از خارج شدن از ساختمان فراموش نکنید و هر دو ساعت یک‌بار نیز آن را تجدید کنید.

* از ورزش‌های چشمی مناسب استفاده کنید تا چشم‌های شما پس از کار کردن با نمایشگرهای مختلف توان خود را بازیابند.

* از خواندن کتاب در نور کم خودداری کنید.

* پلک‌های خود را نمالید.

* از خوابیدن بر روی صورت و چشم‌های خود خودداری کنید.

* با توصیه پزشک، از کرم‌های مناسب دور چشم استفاده کنید.

* از ماسک‌های گیاهی مفید برای سفت نگه داشتن پوست صورت خود بهره ببرید.

* فقط از وسایل آرایشی استاندارد برای آرایش چشم‌های خود استفاده کنید.

نتیجه عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک‌های بالا و پایین چیست؟

نتیجه درمان افتادگی پلک در تهران با بلفاروپلاستی روی پلک‌های بالا و پایین در موارد مختلفی خود را نشان می‌دهد:

افتادگی پلک‌های شما برطرف می‌شود.

با برطرف شدن پف پشت پلک‌های بالا، چهره شما زیباتر می‌شود.

برطرف شدن پف زیر پلک‌های پایین حالت خواب‌آلودگی چهره شما را برطرف می‌کند و زیبایی شما را نیز بیشتر می‌کند.

چروک زیر پلک‌های شما کمی بهتر می‌شود.

با عمل بلفاروپلاستی در تهران چشم‌های شما کمی درشت‌تر می‌شود و در چهره شما درخشش بیشتری پیدا می‌کند.

جوان‌تر و زیباتر می‌شوید و جذابیت نگاه شما بیشتر می‌شود.

اعتمادبه‌نفس شما بالاتر می‌رود و دیگر در زمان برخورد با دیگران یا زمان عکس گرفتن نگران پلک‌های افتاده خود نیستید.

بلفاروپلاستی برداشتن پوست اضافه پلک

چه عاملی باعث افتادگی پلک و نیاز به عمل بلفاروپلاستی در تهران می‌شود؟

افتادگی پلک و نیاز به درمان افتادگی پلک در تهران دلایل مختلفی دارد. برخی از این دلایل به بیماری‌های جدی مربوط می‌شوند، اما بیشتر آنها عوامل عادی‌تری مانند بالا رفتن سن است. پدید آمدن این ناهنجاری در پلک‌ها ارتباط زیادی به ماهیچه‌های زیر پلک‌های بالا و تاندون‌های آنها دارد.

در زیر ابرو و پشت پلک‌های بالا تاندون‌ها و ماهیچه‌هایی قرار دارند که به بالا بردن پلک‌های شما کمک می‌کنند. ضعیف شدن این ماهیچه‌ها یا آسیب به تاندون‌ها باعث افتادگی پلک‌ها و نیاز به عمل بلفاروپلاستی می‌شود. بالا رفتن سن یکی از عوامل ضعیف شدن این ماهیچه‌ها است. اما عوامل دیگری نیز باعث آسیب به آنها می‌شوند. یکی از این عوامل ضربه خوردن به پلک‌ها است.

افراد زیادی در کودکی یا در نوجوانی و جوانی به‌دلیل ضربه خوردن در حوادثی مانند تصادف یا در دعواهای شخصی به این مشکل دچار شده‌اند. البته برخی افراد نیز با افتادگی پلک مادرزادی به دنیا می‌آیند که ممکن است آنها هم نیاز به درمان افتادگی پلک در تهران داشته باشند.

شماره تماس: ۴۴۱۵۸۰۱۱-۰۲۱

مشاوره مجازی و رایگان: ۰۹۱۲۰۶۳۴۴۷۲

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

آیا درمان نکردن افتادگی پلک می‌تواند مشکلاتی برای فرد به وجود بیاورد؟

درمان نکردن افتادگی‌های خفیف پلک پیامد خاصی برای شما به همراه ندارد. اما اگر شما دچار افتادگی پلک از نوع شدید آن باشید، ممکن است با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوید. از نمونه پیامدهای افتادگی شدید پلک‌های بالا می‌توانیم به تاری دید اشاره کنیم. تاری دید باعث تلاش فرد در جمع کردن چشم‌ها برای دید بهتر می‌شود. این مسئله هم چروک بیشتر پوست دور چشم و خستگی چشم‌ها را به دنبال دارد.

به عقب بردن سر برای داشتن میدان دید گسترده‌تر هم باعث فشار به ماهیچه‌های گردن و آسیب به آنها می‌شود. اگر هرکدام از شرایطی که گفته شد، درباره شما مصداق دارد، عمل بلفاروپلاستی در تهران می‌تواند بهترین درمان برای شما باشد.

بهترین دکتر درمان افتادگی پلک در تهران کیست؟

برای شناخت بهترین دکتر درمان افتادگی پلک بهتر است موارد مختلفی را در نظر داشته باشید:

* پزشک مورد نظر شما باید پزشک متخصص چشم یا جراح زیبایی باشد.

* تعداد زیادی جراحی پلک انجام داده باشد و تجربه او در عمل بلفاروپلاستی برای شما ثابت شده باشد.

* نمونه‌های موفق عمل درمان افتادگی پلک در تهران را با نمونه‌های کاری پزشک مورد نظر خود مقایسه کنید و از مهارت او در این جراحی مطمئن شوید.

* دارای اخلاق پزشکی باشد و در صورت نیاز واقعی پلک‌های شما به جراحی، عمل بلفاروپلاستی را به شما توصیه کند.

* در یک کلینیک یا بیمارستان معتبر به درمان مشغول باشد.

با مطابقت دادن شرایط گفته‌شده با پزشکان متخصص جراحی پلک در کلینیک مارال تهران، بهترین پزشک را پیدا خواهید کرد.

سخن پایانی:

بیشتر از یک درمان قطعی برای افتادگی پلک‌ها وجود ندارد و آن هم جراحی است. البته این جراحی پف پلک‌های بالا و پایین را هم برطرف می‌کند. کلینیک  مارال با انجام این عمل به درمان افتادگی پلک در تهران می‌پردازد تا شما چهره‌ای جوان‌تر، زیباتر و شاداب‌تر داشته باشید. تاثیر عمل بلفاروپلاستی تا سال‌ها در چهره شما باقی خواهد ماند و شما از نتایج آن بهره‌مند خواهید شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا