کسب و کار

راه ۱۰ ساله ثروت را به کوتاه ترین مسیر تبدیل کردم

اگر بتوانیم تمام قدم های بالا را با موفقیت برداریم در طی ۱۰ سال ثروت خوبی را برای خود جمع کرده ایم. ممکن است این راه ها شاهکار نباشند اما به عنوان آسان ترین راه من این مسیر را در پیش گرفتم. با تلاش بیشتر در زمان کوتاه تری به ثروت کلانی دست پیدا کردم.

حلوا هویج

در طب سنتی طبع هویج را گرم و تر ذکر کرده اند و استفاده از این محصول باعث ایجاد مقاومت بالا در برابر بیماریهای عفونی در بدن می شود و به طور کلی هویج خیلی مفید می باشد و در دوران کرونا نیز استفاده از آب هویج بسیار زیاد توصیه شده است و این محصول ارزشمند می تواند به شیوه های متعددی در رژیم غذایی افراد قرار گیرد تا بتوانند از خواص چشمگیر و فوق العاده ی آن بهره مند گردند.

 با استفاده از هویج شما می توانید چیزهای مختلفی را تهیه کنید از جمله انواع دسر، کیک، نوشیدنی، شیرینی، غذا و سالاد و غیره و یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین سوپها نیز  سوپ هویج می باشد که علاوه بر مزه ی خوب برای بیماران مبتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و یا کرونا نیز مفید می باشد و می تواند سرعت روند درمانی را افزایش دهد..

حلوا مسقطی

امروزه تولید حلوا مسقطی به شیوه سنتی و با استفاده از دستگاه های نیمه اتوماتیک در بسیاری از استانهای کشور به ویژه فارس و کرمان و بوشهر بسیار رایج است که افزایش توزیع این محصول به سراسر کشور را به دنبال دارد.

بسته بندی حلوا مسقطی نیز از موضوعات مهم جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان است که اغلب فروشندگان یا تولیدکنندگان به آن توجه نمی کنند اما در طولانی مدت می تواند منجر به افزایش حاشیه سود ناشی از فروش زیاد شود.

تولید و بسته بندی مسقطی به عنوان نوعی حلوای پرطرفدار در جعبه پلاستیکی، فلزی و چوبی انجام می گیرد که به صورت مستقیم بر قیمت تمام شده آنها تاثیرگذار است.

حلوا مسقطی

حلوای توات خشک

حلوا های مختلفی توسط بانوان هنرمند ایرانی با موارد مختلفی مثل توت خشک و گردو تهیه و پخت می شود. چای پای ثابت مهمانی های ایرانیان است که به همراه حلوا بسیار دلپذیر می شود. حلوا ها در طعم ها و رنگ های مختلفی پخته می شوند و هر کسی می تواند بسته به ذائقه ی خود هر کدام را انتخاب کند.برای شیرین کردن حلواها از شیره انگور زرد، شیره ی توت و حتی شکر استفاده می کنند. حلوای توت خشک بسیار پر طرفدار تر از دیگر نوع حلوا ها می باشد زیرا از توت خشک در پخت آن استفاده شده است.

حلوای توات خشک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا