اجتماعی

آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد.

به گزارش روند بازار، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به تردد‌های جاده‌ای در طرح نوروزی اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ، ۳۷۰ میلیون تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به آمار متوسط ترددروزانه  گفت: ۲۶ میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته  3 درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور به استان‌های پر حادثه فوتی اشاره کرد و گفت: به ترتیب کرمان ـ  فارس ـ  سیستان و بلوچستان ـ اصفهان ـ خراسان رضوی ـ خوزستان در این بخش اعلام شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تردد و  انباشت استان‌ها نیز به استان‌ مازندران با ۳۱۲ هزار خودرو،  گیلان با ۲۳۲ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۷۸ هزار خودرو اختصاص پیدا کرده است.

شیروانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ، تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت مسیر(رفت و برگشت) وجود دارد. ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا