کسب و کار

افزایش قیمت شیرآلات راسان به صورت رسمی!

چکیده : به گزارش روند بازار قیمت شیرآلات راسان در سایت شیرآلات تهران (نمایندگی رسمی راسان) به طور رسمی از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۳ افزایش یافت. این در حالی است که قبل از نوروز سال ۱۴۰۲ به خاطر نوسانات بازار قیمت‌های این محصول بالا و پایین می‌رفت. اما بعد از نوروز سال ۱۴۰۲ خبری از افزایش قیمت در این نمایندگی نبود که با گذشت زمان در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۳ به صورت رسمی قیمت این محصول افزایش یافت. با توجه به قیمت دلار و نوسانات بازار افزایش قیمت شیرآلات راسان زمان مشخصی ندارد.

به گزارش روند بازار قیمت شیرآلات راسان در سایت شیرآلات تهران (نمایندگی رسمی راسان) به طور رسمی از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۳ افزایش یافت.

این در حالی است که قبل از نوروز سال ۱۴۰۲ به خاطر نوسانات بازار قیمت‌های این محصول بالا و پایین می‌رفت.

اما بعد از نوروز سال ۱۴۰۲ خبری از افزایش قیمت در این نمایندگی نبود که با گذشت زمان در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۳ به صورت رسمی قیمت این محصول افزایش یافت.

با توجه به قیمت دلار و نوسانات بازار افزایش قیمت شیرآلات راسان زمان مشخصی ندارد.

شایان بیرقی مدیر این نمایندگی گفته است که سعی دارد به خاطر افزایش قیمت و تقاضای مردم تمامی شیرآلات را با قیمت ۱۲%تخفیف به فروش برساند.

همچنین گفته است که اگر باز هم شاهد افزایش قیمت از سمت شرکت باشیم باز هم با همین درصد فروش‌ها را ادامه خواهیم داد تا مردم بتوانند به راحتی خرید کنند.

حالا اینکه این قیمت‌ها در چه زمان و به چه شکل افزایش پیدا کند، زمان مشخصی را همراه ندارد.

شیرآلات راسان نسبت به شیرآلات دیگر از کیفیت بسیار بالا و مدل‌های متنوعی برخوردار بوده است، به همین دلیل همیشه نسبت به بقیه شیرآلات قیمت بالاتری را داشته است.

در طول این چند سال روند افزایش قیمت شیرآلات راسان زیاد نبوده اما در سال ۱۴۰۱ به خاطر افزایش قیمت و نوسانات بازار قیمت شیرآلات به طور چشمگیری در حال افزایش بود.

به طوری که در یک ماه سه بار افزایش قیمت را به همراه داشت.

اما باید امیدوار باشیم تا در سال ۱۴۰۲ این روند برای افزایش قیمت ادامه نداشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا