بورسعکس و فیلم

پیش بینی بورس هفته سوم فروردین ۱۴۰۳ (اینفوگرافیک)

پیش بینی بورس هفته سوم فروردین به دلیل افزایش تنش‌های سیاسی و نظامی در منطقه، دشوار شده است‌‌. آیا در حالی که قیمت ارز و سکه در حال صعود شارپی‌ است و نگرانی‌ها نسبت به ثبات اقتصادی افزایش یافته، بازار سهام در مسیر رشد قرار می‌گیرد؟

به گزارش روند بازار، بازار سهام در حالی دومین هفته نیمه‌تعطیل فروردین را پشت سر گذاشت که شاخص کل، بازدهی منفی داشت. در مقابل اما، قیمت انواع ارز به تبع رشد دلار، افزایشی بود؛ انواع قطعات سکه هم رکوردهای تازه‌ای را فتح کردند و در سطوحی تاریخی ایستادند.

با این حال هنوز امید به سرمایه‌گذاری در بازار سهام کمرنگ نشده است اما سایه افزایش تنش سیاسی بر سر اقتصاد همچنان پابرجاست. کارشناسان بازار سرمایه در نخستین نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز در سال جدید، با توجه به شرایط ژئوپلتیک منطقه، روند بورس را پیش‌بینی کرده‌اند.

پیش بینی بورس هفته سوم فروردین ۱۴۰۳ (اینفوگرافیک)

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا