اقتصادی

مطالعات اولیه بازنگری طرح جامع تهران آغاز شد

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از آغاز مطالعات اولیه برای بازنگری طرح جامع تهران خبر داد.

به گزارش روند بازار، «خسرو دانشجو» با اعلام اینکه مطالعات اولیه برای تدوین طرح جامع تهران در معاونت معماری و شهرسازی در حال انجام است، گفت: مطالعات اولیه برای بازنگری طرح جامع آغاز شده و در این‌باره شهرداری تهران نیز کارهایی را آغاز کرده است.

وی بیان‌داشت: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران نیز کمک می‌کند تا در سالی که باید طرح جامع ارائه شود پیشنهادات، جمع‌بندی و تمامی موارد کارشناسی لحاظ شود.

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با یادآوری اینکه طرح جامع تهران در سال ۱۳۸۶ با افقی ۲۰ ساله مصوب و ابلاغ شد، افزود: طرح تفصیلی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بر اساس طرح جامع تدوین شده و در حال اجراست و انتظار می‌رود تا همه دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان در اجرای طرح جامع تهران مشارکت فعال داشته باشند.

دانشجو تصریح‌کرد: تلاش می‌کنیم تا هیچگونه تخطی از طرح‌های تفصیلی تهیه شده که ذیل طرح جامع تهیه و تصویب شده است، انجام نشود.

به نقل از:  وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا