اقتصادی

پیش‌بینی اتریوم ۱۰ هزار دلاری / رقبای اتریوم از بین می‌روند؟

اتریوم در محدوده ۳ هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود اما برخی از کارشناسان عقیده دارند با انتقال اتریوم به نسخه دو این ارز دیجیتال ۱۰ هزار دلاری می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، مانند قیمت‌های نجومی بیت‌کوین، پیش‌بینی‌ها در مورد رشد نجومی قیمت اتریوم هم زیاد است. لارک دیویس، سرمایه‌گذار و خالق محتوا در حوزه ارزهای دیجیتال عقیده دارد که اتریوم با انتقال به نسخه دو به ۱۰ هزار دلار می‌رسد. چند هفته پیش هم مارک کوبان، بازیکن بسکتبال و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال در مصاحبه‌ای اعلام کرد اتریوم ۱۰ هزار دلار می‌شود.

ارتقای اتریوم قرار است در تابستان اتفاق بیوفتد. هرچند هنوز زمان آن مشخص نیست اما وعده‌های زیادی در رابطه با این انتقال داده شده است. در اتریوم نسخه دو مصرف انرژی توسط ماینر ۹۹ درصد کاهش پیدا می‌کند و سکه‌های اتریوم کمتری به عرضه‌های در حال گردش اضافه می‌شود. کاهش عرضه اتریوم می‌تواند به افزایش قیمت این ارز دیجیتال کمک زیادی کند.

از طرفی اتریوم نسخه دوم از اثبات کار به اثبات سهام منتقل می‌شود و ارز دیجیتالی سبز، بدون آلودگی و با تورم منفی خواهد بود.

رقبای اتریوم نابود می‌شوند؟


یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال هشدار داد که ممکن است رقبای اتریوم ظرف یک سال نابود شوند. این معامله‌گر که با نام مستعار Altcoin Psycho شناخته می‌شود به ۴۲۸ هزار دنبال‌کننده خود گفت: سرمایه‌گذاران در رابطه با توانایی بالای قراردادهای هوشمند به اشتباه اغراق می‌کنند.

همچنین مردم توانایی اتریوم را دست کم گرفته‌اند.این تحلیلگر عقیده دارد که انتقال اتریوم به نسخه دوم می‌تواند باعث کنار زدن همه رقبای قرارداد هوشمند که در لایحه یک قرار دارند شود. البته این تحلیلگر عقیده دارد ارز دیجیتال سولانا در کنار اتریوم رشد می‌کند.

«من فکر می‌کنم که زباله‌های زیادی وجود دارند که به تدریج حذف می‌شوند و ارزش بازار آن‌ها به سمت اتریوم برمی‌گردد.»

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا