کسب و کار

افزایش بی سابقه قیمت ملک در مناطق کردان | قیمت زمین در کردان چقدر شد ؟

چکیده : قیمت ملک در کردان و سهیلیه در این روزا شاهد افزایش چشمگیر بوده به طوری که هجوم سرمایه گذاران و خریداران ملک را به این منطقه کشانده است در ادامه به بررسی این افزایش قیمت ها خواهیم پرداخت

افزایش بی سابقه قیمت ملک در مناطق کردان | قیمت زمین در کردان چقدر شد ؟

بیش از ۹۰ درصد ساکنین تهران و کرج با منطقه زیبای کردان آشنا هستند اما از ارزش قیمت ملک در این منطقه باخبر نیستند. به طور کلی یکی از پرسود ترین سرمایه گذاری ها خرید ویلا در کردان بوده چرا که قیمت ها نسبت به ماه اخیر رشد ۱۰ درصدی داشته و موجب افزایش قیمت زمین ها و ویلاهای موجود در کردان شده است. میتوان گفت اگر شما در سه ماه گذشته زمینی در مناطق کردان خریداری میکردید ، امروز شاهده سود میلیونی آن ملک بودید و با فروش زمین درآمد خوبی کسب میکردید. در ادامه مطلب به چند سؤال مهم که ذهن افراد زیادی را برای خرید و فروش ملک در کردان مشغول خود کرده ، پاسخ داده ایم.

در ادامه :

  • آیا میتوان در کردان سرمایه گذاری کرد؟
  • کدام مناطق کردان افزایش قیمت نداشته است؟
  • آیا احتمال گران‌تر شدن ویلا و زمین در کردان وجود دارد؟
  • قیمت زمین در کردان چند درصد افزایش یافت؟

آیا میتوان در کردان سرمایه گذاری کرد؟

پیش‌تر اشاره ای به سرمایه گذاری در مناطق کردان شد اما یکی از سؤال هایی که ذهن افراد را به شدت درگیر خود کرده ، این است که میتوانیم در کردان سرمایه گذاری کنیم ؟ آیا ضرر نخواهیم کرد؟ منطقه کردان تا به امروز درحال رشد قیمت بوده و خریداران قدیمی دچار ضرر مالی نشده اند. این منطقه به دلیل آب و هوای مناسب و سکوت آرامش بخش ، و نکته حائز اهیمت آن ، داشتن امکانات عالی است که آن را به یک منطقه گردشگری تبدیل کرده و همین امر موجب علاقه افراد به خرید ملک در کردان شده است. پس میتوان نتیجه گرفت که این منطقه برای سرمایه گذاری بسیار مناسب بوده و شما را به سود میلیونی خواهد رساند.

قیمت زمین در کردان چند درصد افزایش یافت؟

اما اصلی ترین سؤال ، قیمت ها چند درصد افزایش یافته ؟ میتوان گفت قیمت زمین در کردان تا ۱۵ درصد رشد قیمت داشته و مبلغ قابل توجه ای به قیمت های قبلی ملک اضافه کرده است. قیمت اکثر ملک های موجود در کردان بیش از ۲.۵ تا ۳ میلیارد شده است و طبق آمار ملک های بسیار محدود با قیمت های زیر ۳ میلیارد در کردان وجود داشته باشد. فرصت را از دست ندهید و با ورود به سایت های زاویلا یا زمین قیمت هارا مشاهده کنید و در صورت نیاز با مشاورین آن تماس بگیرید و مشورتی مناسب دریافت کنید.

آیا احتمال گران‌تر شدن ویلا و زمین در کردان وجود دارد؟

قیمت ها در کردان همانطور که گفته شد روز به روز درحال افزایش است و این امکان وجود دارد که باز هم افزایش قیمت چشم گیری در آینده داشته باشد. شاید در چند ماهی رشد قیمت کاهش یابد اما کردان دارای چندین روستای بکر است که زمین های ساخته نشده فراوانی دارد و باید این احتمال را در نظر گرفت که با افزایش ساخت و ساز در این روستا ها، رشد قیمت بسیاری نیز اتفاق بی افتد زیرا ارزش ملک در مناطق کردان زیادتر خواهد شد.

افزایش بی سابقه قیمت ملک در مناطق کردان | قیمت زمین در کردان چقدر شد ؟

کدام مناطق کردان افزایش قیمت نداشته است؟

متأسفانه افزایش قیمت تمامی مناطق کردان را در بر گرفته است و ویلاهای محدودی را میتوان با قیمت های قبلی خریداری کرد. تنها راه باقی مانده برای خرید ویلا یا زمین های ارزان ، که به دلیل زیر قیمت منطقه به فروش میرسند است که در این مورد ، فروشنده به دلیل مشکل مالی و یا مهاجرت ، ملک خود را بسیار ارزان‌تر از قیمت اصلی آن قرار داده و شما میتوانید از این فرصت برای خریدی ارزان‌تر استفاده کنید. با توجه به موارد گفته شده خرید ویلا در سهیلیه با مبالغ ۲ میلیارد در برخی مناطق مانند کهریزک سهیلیه ،اقبالیه و زکی آباد امکان‌پذیر است

جمع‌بندی

سعی داشتیم در این مقاله به شما درباره افزایش قیمت ملک در مناطق کردان آگاهی بدهیم تا درمواقع خرید و یا فروش دچار مشکل نشوید. اشاره ای به تنها راه باقی مانده برای خرید ویلا یا زمین ارزان شد و شما میتوانید با آن روش با مبلغی مناسب ملکی خوب در منطقه زیبای کردان خریداری کنید و همچنین گفته شده که چه میزان قیمت های زمین در کردان افزایش یافته. اگر فروشنده و یا خریدار هستید ، میتوانید با رفتن به دو سایتی که بالاتر از آن نام برده شد استفاده کنید و خرید و فروش خوبی را در کردان کرج تجربه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا