اجتماعی

فردا اول دی ماه آلوده‌ترین روز تهران است

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: شرایط آلودگی و تشدید آلاینده‌های جوی ادامه دارد و فردا آلوده‌ترین روز کلان شهر تهران است.

به گزارش روند بازار، صادق ضیائیان گفت:  امروز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام مستقر است و تنها بعد از ظهر در برخی نقاط استان هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی با گذر امواج‌ تراز میانی جو، جمعه در برخی نقاط شمال غرب، غرب و جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

او می‌گوید: شنبه گستره بارش مناطقی از شمال فارس و جنوب اصفهان را نیز در بر خواهد گرفت. در این روز در مرکز شرق و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، شمال کهگیلویه و بویراحمد و نیمه غربی چهارمحال و بختیاری بارش شدت خواهد داشت.

وی افزود: یکشنبه در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی دامنه البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش و وزش باد رخ می‌دهد. دوشنبه در شرق سواحل دریای خزر و همچنین در برخی نقاط شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد قابل توجه است.

ضیائیان اظهار کرد: از فردا تا یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما و از روز دوشنبه روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روند آلودگی هوا در کلان شهر‌ها به ویژه تهران همچنان ادامه دارد به طوری که فردا در تهران آلوده‌ترین روز خواهد بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا