کسب و کار

با اسلایم به راحتی ثروتم را شکل دادم

من در حوزه کالای بازی از جمله اسلایم و اسباب بازی  مشغول هستم و روز به روز موفق تر از دیروز هستم. این حوزه کمک کرد که من هدف هایم مشخص شود و بسوی آنها قدم بردارم. اکنون میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

اسلایم

یکی از محصولاتی که در گروه اسباب بازی وجود دارد اسلایم است که برای رشد و پرورش خلاقیت کودکان و شادی آنها حتی ایجاد آرامش اعصاب استفاده می شود شما می توانید در خانه با چسب چوب فوری نیز این ماده را درست کنید در ادامه مقاله در مورد چگونگی ساخت اسلایم بیشتر توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید. انواع مختلفی اسلایم در بازار وجود دارد همچون نوع خامه ای که علت نامگذاری آن بافت بسیار نرم و لطیف آن است، اسلایم آدامسی که یکی از محبوبترین نوع موجود در بازار است که حالت کشسانی و انعطاف بالایی دارد، واتر اسلایم همانگونه که از نامش مشخص است حالت شل و ‌آبکی دارد که هنگام تکان دادن آن صدای آب ایجاد می‌ شود و این نوع هنگام فشار دادن صدا ندارد، اسلایم پفکی که حالت پف دارد و هر چه بیشتر آنرا ورز دهید حجم بیشتری پیدا می کنند و حباب بیشتری در آن ایجاد می شود. بر اساس تحقیقاتی که بر روی اسلایم انجام شده به این نتیجه رسیده اند که در ماده اولیه برای ساخت اسلایم از پودری بنام اسید اوریک استفاده می کنند که این پودر برای کشتن حشرات موذی به کار برده می شود این ماده با نام پودر بوراکس نیز شناخته می شود که پودری سفید رنگ است به خوبی در آب حل می شود در بسیاری از محصولات آرایشی، شوینده ها و پتروشیمی به کار برده می شوند حال برای پیشگیری و کاهش ضرر این ماده بهترین راه حل درست کردن اسلایم در خانه است که بسیار راحت است و براحتی می توان با چند ماده یک اسلایم بی ضرر را برای سرگرمی کودکان درست نماییم.

اسباب بازی صادراتی

اسباب بازی صادراتی باید جدی گرفته شود، چون یک راه مناسب برای مقابله با تحریم هاست. واضح است که در چنین شرایط اقتصادی باید از هر فرصتی برای مقابله ای عزتمندانه با تحریم و شرایط تحریمی بر اقتصاد کشور استفاده کنیم. چین در رتبه ی اول صادرات اسباب بازی با سهم ۶۰ درصدی از بازار جهانی و ۳۱,۳۴۲,۴۹۵ هزار دلار قرار دارد. جمهوری چک، هنگ کنگ چین، آلمان و ویتنام نیز در رتبه های بعدی صادرات این محصول قرار دارند. روسیه، هلند، آمریکا و فرانسه دارای بازار رشد مثبت در یک و پنج سال اخیر است. کشورهای ژاپن، آلمان، ایتالیا و کانادا دارای رشد مثبت پنج ساله بوده اند. کشورهای چین، هند، امارات، عمان، عراق و ترکیه در آسیا دارای پتانسیل صادراتی بالایی برای اسباب بازی می باشند. در اروپا نیز آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، لهستان، بلژیک، انگلیس، چک، هلند، رومانی، سوئیس و بلغارستان بازار خوبی برای صادرات این محصول دارند. روسیه، آمریکا و ازبکستان نیز پتانسیل بالایی دارند.

اسباب بازی صادراتی

اسباب بازی فکری

توجه به ویژگی هایی مانند دوره ی سنی و علاقمندی کودک در انتخاب وسیله بازی حائز اهمیت است. امروزه اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه بسیاری با در نظر گرفتن ویژگی های هر دوره ی سنی در بازار موجود است و والدین می توانند به مراجعه به اسباب بازی فروشی ها نسبت به خرید آن اقدام نمایند. کودکان دارای مرحل رشد جسمی و فکری مختلفی هستند که ویژگی های آن ها در این مراحل به تدریج دستخوش تغییر می شود. اسباب بازی فکری دخترانه جدید بسیاری برای هر مرحله سنی در بازار ارائه شده است که می توان برای کودک تهیه نمود. کودک زمان کمی پس از تولد شروع به بازی می کند و درواقع بازی راه ارتباط کودک با دنیاست. در مراحل اولیه بازی جنبه حرکتی دارد و  تهیه لوازم بازی با توجه به این ویژگی صورت می گیرد. امروزه اسباب بازی های زیادی در بازار موجود هستند اما بسیاری از والدین توجه زیادی درخرید این محصولات ندارند؛ در خرید اسباب بازی فکری دخترانه  تنها به جنبه سرگرمی کودک نباید در نظر داشت بلکه نقش آن اسباب بازی در پرورش فکری کودک باید مورد توجه قرار گیرد و اسباب بازی هایی که تنها به جنبه زیبایی می پردازند نیز برای کودکان مفید نیستند.

اسباب بازی فکری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا